اخبار بازی

بسته الحاقی Elden Ring: Shadow of the Erdtree دارای پایان‌های زیادی نخواهد بود

نویسنده : دانیال نوروزی۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

با این حال، طبق گفته هیدتاکا میازاکی، بازیکنان همچنان باید در طول داستان و گیم‌پلی، تصمیمات بسیار سختی بگیرند.

استودیو فرام‌سافتور،  Elden Ring: Shadow of the Erdtreeرا به عنوان بزرگترین بسته الحاقی تاریخ خود معرفی کرده است و اگرچه مطمئنیم این DLC مملو از محتوای جدید خواهد بود (بیش از 10 باس جدید و یک نقشه جدید که از منطقه Limgrave در بازی اصلی بزرگتر است)، اما چه انتظاری با در خصوص پایان‌های بازی داشته باشیم؟ به گفته کارگردان بازی، هیدتاکا میازاکی، اگرچه چندین پایان برای این DLC طراحی شده است، اما نباید انتظار تنوع و کمیت پایان‌های بازی اصلی را داشته باشید.

در مصاحبه اخیر میازاکی با نشریه چینی zhuanlan-zhihu، در مورد همین موضوع از او سوال پرسیده شد. میازاکی تایید کرد که Shadow of the Erdtree به اندازه خود بازی اصلی، پایان‌های زیادی نخواهد داشت، اگرچه بازیکنان همچنان باید در این DLC با انتخاب‌های سرنوشت‌سازی روبه‌رو شوند. Elden Ring در محموع شش پایان اصلی در اختیار داشت. در همین حال، میازاکی همچنین تکرار کرد که روند توسعه این بسته الحاقی، در ساخت پروژه‌های دیگر شرکت تاثیری نمی‌گذار د.

Elden Ring: Shadow of the Erdtree در تاریخ1  تیر 1403 (21 ژوئن 2024) برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه می‌شود و قیمت آن 39.99 دلار خواهد بود. این اولین و تنها بسته الحاقی Elden Ring خواهد بود، اگرچه فرام‌سافتور احتمال ساخت دنباله آن را رد نکرده است.

بازیکنان و گیمرهای هاردکور بی‌صبرانه منتظر تجربه Elden Ring: Shadow of the Erdtree هستند. گفته می‌شود که طرفداران بازی‌های فرام‌سافتور هیچوقت به اندازه الان، برای تجربه DLCهای این شرکت هیجان‌زده نبودند. بازی Elden Ring جایزه بازی سال 2022 را دریافت کرد و انتظارات از این شرکت برای ارائه تجربه‌ای مشابه، بسیار بالاست.

دیدگاهتان را بنویسید