اخبار سینما

تاریخ انتشار فصل 8 سریال الیت (Elite) به همراه اسامی بازیگران جدید

تاریخ انتشار فصل 8 سریال الیت
نویسنده : سارا محمدی۰۲ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

نتفلیکس به طور رسمی ساخت فصل هشتم سریال اسپانیایی نخبه (Elite) را تایید کرد. زمان دقیق انتشار فصل هشتم سریال الیت تعیین نشده اما انتظار می رود اوایل سال 2024 می توانیم شاد انتشار آن باشیم. طبق اعلام نتفلیکس تولید فصل 8 سریال نخبه در ماه آگوست آغاز خواهد شد. کارگردانی قسمت های فصل جدید بر عهده دانیل بارون، گینستا گیندال، جوتا لینارس و النا تریپ خواهد بود.

بازیگران جدید فصل هشتم سریال الیت

شخصیت های جدیدی که قرار است به فصل هشتم سریال الیت اضافه شوند عبارتند از آن روت (Killer Book Club) و نونو گالگو (UPA Next). همچنین مینا الحمانی برای بازی در نقش نادیا در فصل 8 سریال حضور خواهد داشت.

سریال نخبه که توسط کارلوس مونترو وجیمی واکا ساخته شد، یک مجموعه داستانی اسپانیایی در نتفلیکس است. داستان سریال در لاس انسیناس، دبیرستان نخبگان می گذرد و گروهی از دانش ‌آموزان طبقه کارگر و روابط آنها با همکلاسی ‌های ثروتمندترشان در مدرسه را دنبال می‌ کند.

این سریال که برای اولین بار در سال 2018 در نتفلیکس پخش شد، تحسین منتقدان را برانگیخت. در آن زمان، کارولین فرانکه از ورایتی سریال را «وسوسه انگیز و هوشمندانه» نامید و اینگونه نوشت: «نخبه کلیشه های بی شماری از سریال های نوجوانان را شامل می شود، اما همچنین فرصتی برای بررسی دقیق تر و عمیق تر به شکل های جذاب تر را از دست نمی دهد. این سریال با یافتن سوژه های جدید در همان داستان های قدیمی، به مواردی که می خواهد رسیدگی می کند. با افزودن یک ساختار فلش بک هوشمندانه، معمای قتل را حفظ می کند. درام داریو مادرونا و کارلوس مونترو به اندازه ای اعتیادآور است که تماشاگر نمی تواند قبل از تماشای هر 8 قسمت فصل از آن دست بکشد.»

اگرچه ستاره های سریال ثابت نیستند، اما بازیگران مطرح عبارتند از: عمر ایوسو، والنتینا زنره، آندره لامولیا، کارمن آروفات، الکس پاسترانا، آلوارو د خوانا، آندر پویگ، آنا بوکسا، نادیا آل سعیدی، میرلا بالیچ، گلب آبروسیموف، فرناندو آلنندو، فرناندو لندیا و آنیتا.

دیدگاهتان را بنویسید