اخبار تکنولوژی

توییت بزنید، از ایلان ماسک پول بگیرید!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ایلان ماسک با توسعه‌ی بلواسکای (شبکه اجتماعی تازه تاسیس جک دورسی) آینده‌ی توییتر را در خطر می‌بیند و با توجه به سیاست‌هایی که اخیرا در توییتر اتخاذ کرده است، تصمیم گرفته است تا یک قابلیت جدید را برای حمایت مالی از کاربران راه‌اندازی کند.

ایلان ماسک ، مدیرعامل تسلا، اسپیس ایکس و توییتر، اعلام کرد که تولیدکننده‌های محتوای متنی، تصویری و صوتی در پلتفرم توییتر اکنون می‌توانند از محتوای خود کسب درآمد کنند.

از زمان تصاحب توییتر توسط ماسک، این تاجر چندین اقدام جدی برای تبدیل توییتر به یک تجارت سودآور انجام داده است که شامل اخراج گسترده کارکنان و معرفی بسته‌های اشتراک آبی توییتر می‌شود . در حالی که بسیاری از افرادی که قبلا تایید شده بودند در برابر درخواست هزینه ماهانه برای دریافت علامت تیک تایید هویت آبی در توییتر مقاومت کردند، ماسک آن را به عنوان یک جریان درآمدی بسیار مورد نیاز برای توییتر تلقی کرد و تیک تایید هویت اشخاص معروفی که حق اشتراک توییتر بلو خود را پرداخت نکرده بودند را پاک کرد.

آخرین اصلاح مبتنی بر کاربر شبکه اجتماعی ایلان ماسک این است که به کاربران امکان می‌دهد از همه اشکال پست‌ها در توییتر کسب درآمد کنند.

اما نکته‌ی جالب این است که برای وارد شدن به سیستم کسب درآمد توییتر، لازم است ابتدا اشتراک توییتر بلو را خریداری کنید و این موضوع سبب شده تا کاربران واکنش‌های خوبی به سیستم درآمدزایی توییتر نداشته باشند.

نظر شما در مورد سیستم درآمدزایی جدید توییتر چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید