اخبار تکنولوژی

انتشار مقاله و کتاب، هدف بعدی ایلان ماسک در توییتر!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۸ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

طبق گزارش‌ها، ایلان ماسک در پاسخ به کاربری در توییتر تأیید کرده است که این شبکه اجتماعی روی ویژگی جدیدی کار می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد مقاله منتشر کنند. ماسک گفت کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت، مقاله‌های بلند و حتی کتاب‌هایی را در توییتر منتشر کنند. او جزییات بیشتری درباره این ویژگی فاش نکرد.

بنابراین به نظر می‌رسد توییتر در حال کار روی قابلیت جدید مقاله‌نویسی است تا بتواند با پلتفرم‌هایی مانند مدیوم و وردپرس رقابت کند. امیدواریم جزییات بیشتری از این قابلیت جدید در آینده اعلام شود.

توییتر در تلاش است روی ویژگی جدیدی کار کند که به کاربران امکان ارائه مقاله بدهد. البته جزییات زیادی درباره این ویژگی منتشر نشده است.

طبق اظهارات ایلان ماسک، کاربران با استفاده از قابلیت جدید مقاله‌نویسی توییتر می‌توانند مقاله‌های طولانی و حتی کتاب منتشر کنند.

کاربران توییتر بلو نیز هم‌اکنون می‌توانند توییت‌هایی تا 1000 کاراکتری منتشر کنند که بسیار بلندتر از محدودیت 280 کاراکتری توییت‌های عادی است. به نظر می‌رسد با معرفی ویژگی جدید مقاله‌نویسی ، کاربران توانایی انتشار توییت‌های طولانی‌تری را پیدا می‌کنند.

ایلان ماسک در پاسخ به یکی از کاربران توییتر تایید کرد که این شبکه اجتماعی روی قابلیت جدیدی برای ارائه مقاله توسط کاربران کار می‌کند.

او گفت کاربران با استفاده از این ویژگی جدید قادر خواهند بود مقاله‌های طولانی و حتی کتاب‌هایی را منتشر کنند اما جزییات بیشتری ارائه نداد.

ایلان ماسک هیچ اشاره‌ای به زمان انتشار این قابلیت جدید نکرد. با توجه به سبک عملکرد توییتر تحت مدیریت او، احتمالا این ویژگی بدون هیج تبلیغات قبلی چندان ارائه خواهد شد.

باید دید ایلان ماسک چه ویژگی‌هایی را به توییتر اضافه می‌کند تا بتواند با رقبای دیگر خود مانند تردز و بلواسکای رقابت کند. نظر شما در این مورد چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید