اخبار بازی

کمپانی Embracer Group حدود ۲۹ بازی را از سال 2023 کنسل کرده است

نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

کمپانی Embracer Group سال گذشته سیاست جدیدی را شروع کرد که منجر به اخراج گسترده کارکنان، تعطیلی استودیوها و لغو پروژه‌های مختلف شد.

هنگامی که سال گذشته قرارداد 2 میلیارد دلاری Embracer Group با گروه Savvy Games از عربستان سعودی پایان یافت، این شرکت در ماه ژوئن اعلام کرد که در حال برنامه‌ریزی یک ساختار داخلی جدید است که مستلزم اخراج گسترده کارکنان، تعطیلی استودیوها و لغو پروژه‌های مختلف خواهد بود.

مشخصا بخش زیادی از مقدمات این سیاست جدید، انجام شده است. در ژوئن سال گذشته، زمانی که کمپانی مذکور برنامه گفته شده را تایید کرد، Embracer در گزارش مالی خود اشاره کرد که 153 بازی معرفی نشده در تمام استودیوهای تحت مالکیتش در حال توسعه هستند.

در گزارش مالی اخیر خود برای سه ماهه سوم سال مالی 2023/24 (که دوره اکتبر تا دسامبر را پوشش می‌دهد)، این تعداد به 124 بازی در دست ساخت کاهش یافت؛ به این معنی که شرکت مذکور از زمان شروع برنامه جدید خود، 29 بازی معرفی نشده را لغو کرده است.

به دلیل ماهیت بازی‌های معرفی نشده، بسیاری از این پروژه‌ها بین کاربران از اهمیت خاصی برخوردار نبودند؛ اما چند مورد قابل توجه طی ماه‌های اخیر سرتیتر اخبار را به خود اختصاص دادند. در ماه دسامبر، Embracer Group استودیو Free Radical Design را تعطیل کرد و ریبوت TimeSplitters که مدت‌ها منتظرش بودیم را لغو کرد. اخیرا در گزارش‌هایی ادعا شد، یک بازی جدید Deus Ex که به مدت دو سال در استودیو Eidos Montreal در دست توسعه بود، کنار گذاشته شد.

در ماه نوامبر تایید شد که Fishlabs، توسعه دهنده سری Chorus، تعطیل شده است و به دنبال آن، بازی معرفی نشده Project Black نیز لغو شد.

دیدگاهتان را بنویسید