اخبار بازی

دوبله انگلیسی بازی Like a Dragon Gaiden منتشر شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۷ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

دوبله انگلیسی که قبلا برای بازی Like a Dragon Gaiden تایید شده بود، اکنون برای همه بازیکنان به عنوان یک به‌روزرسانی رایگان در دسترس است.

در اوایل این ماه، استودیو Ryu Ga Gotoku تایید کرد که بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name دوبله انگلیسی را تحت قالب یک به‌روزرسانی رایگان دریافت خواهد کرد. این به‌روزرسانی هم‌اکنون در دسترس است، بنابراین اگر صبر کردید تا بتوانید بازی را با زبان انگلیسی تجربه کنید، اکنون بهترین فرصت است.

بازی Like a Dragon Gaiden تغییراتی کلیدی در این فرنچایز اعمال می‌کند که به دوبله انگلیسی آن مربوط می‌شود. داریل کوریلو که صداپیشگی شخصیت Kazuma Kiryu را در دوبله انگلیسی سری Yakuza برعهده داشت، توسط یونگ یی جایگزین شد. این تصمیم با واکنش‌های نسبتا منفی طرفداران مواجه شد. Yea همچنین در دوبله انگلیسی بازی Like a Dragon: Infinite Wealth صداپیشه Kiryu خواهد بود.

بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name روی پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC در دسترس است و همچنین کاربران سرویس گیم پس می‌توانند بدون هیچ هزینه اضافه‌ای، به آن دسترسی پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید