اخبار بازی

بازی Enshrouded به بیش از 1 میلیون بازیکن دست پیدا کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۱ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Enshrouded از استودیو Keen Games از زمان انتشار خود، به رکورد 160405 بازیکن همزمان رسیده است.

علیرغم اینکه بازی Palworld از استودیو Pocketpair توجهات زیادی را به خود جلب کرده است، Enshrouded از Keen Games توانست تعداد قابل توجهی از بازیکنان را به سمت خود جذب کند. چهار روز پس از انتشار نسخه دسترسی اولیه (Early Access)، توسعه‌دهنده بازی تایید کرد که این عنوان سبک بقا و نقش‌آفرینی، بیش از یک میلیون بازیکن را به خود اختصاص داده است:

«ما از موفقیت و استقبال بسیار مثبت بازی کاملا شگفت زده شده‌ایم. از صمیم قلب می‌خواهیم از همه بازیکنانمان تشکر کنیم».

با استناد به آمار 20 ساعت پیش SteamDB، حداکثر 160405 بازیکن به صورت همزمان در حال تجربه این بازی بودند. اگرچه از زمان انتشار، بازی فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است، اما اوج تعداد بازیکنان آن همواره در حال افزایش است.

بازی Enshrouded فقط از طریق Early Access و پلتفرم Steam در دسترس است. وقایع این بازی در خرابه‌های یک دنیای فانتزی اتفاق می‌افتد و یک کفن خطرناک تقریبا همه چیز را در بر می‌گیرد. بازیکنان در نقش یک Flameborn، باید مکانی را انتخاب کنند، NPCها را نجات دهند و به مناطق خطرناک وارد شوند تا در نهایت مه خائن را به عقب برانند.

مانند بازی Valheim، بازیکنان می‌توانند پایگاه‌های گسترده‌ای را ایجاد کنند، ابزار و تجهیزات قدرتمندی بسازند، باس‌های قدرتمند را شکست دهند و مکان‌های جدیدی را کشف کنند. این بازی تا 16 بازیکن را در یک نقشه پشتیبانی می‌کند. همه چیز دست شما و همراهانتان است و می‌توان آزادی عمل این بازی را تحسین کرد. بیوم‌ها، منابع، دستورالعمل‌ها، مهارت‌های اضافی، مصالح ساختمانی و موارد دیگر در دوره دسترسی اولیه وجود خواهند داشت. همچنین برای اطلاع از تاریخ انتشار نسخه کامل بازی، با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید