اخبار سینما

پیشتازی «همه چیز، همه جا و به یکباره» در جشنواره‌ اسپریت

Everything Everywhere All at Once
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۱۵ اسفند ۱۴۰۱
0 دیدگاه

فیلم «همه چیز، همه جا و به یکباره» توانست در سی و هشتمین جشنواره فیلم اسپریت هفت جایزه از هشت نامزدی را برای خود کسب کند.

دانیل کوان و دانیل شاینرت از کارگردانان این فیلم موفق هستند و پیشبینی‌ها حاکی از این است که «همه چیز، همه جا و به یکباره» شانس بالایی برای دریافت جوایز اسکار دارد.

این فیلم نه تنها توانست جایزه بهترین فیلم، کارگردانی و فیلمنامه را کسب کند، بلکه موفق به دریافت جوایز بازیگر نقش اصلی زن (میشل یئو)، نقش مکمل مرد (که هوی کوآن)، بازیگر نوظهور (استفنی سو) و بهترین تدوین نیز شد.

داستان فیلم درباره یک زن چینی-آمریکایی است که متوجه می‌شود که باید با نسخه‌های جهان موازی خود ارتباط برقرار کند تا از یک موجود قدرتمند و تخریب جهان جلوگیری کند. در این فیلم از ژانرهای مختلفی استفاده شده‌است و شامل عناصر فیلم‌های هنرهای رزمی، علمی تخیلی، فانتزی، اکشن و انیمیشن است.

«همه چیز همه جابه یکباره» پیش‌تر توانسته بود مهم‌ترین عناوین فصل جوایز سینمایی از جایزه انجمن بازیگران آمریکا تا جایزه اصلی انجمن کارگردانان آمریکا و اغلب انجمن‌های منتقدان سینمایی را دریافت کند و شانس بالایی برای به دست آوردن جوایز اصلی نود و پنجمین دوره جوایز سینمایی اسکار دارد.

پیشتازی «همه چیز، همه جا و به یکباره» در جشنواره‌ اسپریت

دیدگاهتان را بنویسید