اخبار سینما

هر آنچه در مورد گلادیاتور 2 می دانیم؛ تاریخ انتشار، بازیگران و داستان فیلم

همه چیز درباره گلادیاتور 2
نویسنده : سارا محمدی۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ریدلی اسکات با دنباله گلادیاتور، موفق ترین فیلمی که در بیش از چهار دهه کار حرفه ای خود ساخته است باز می گردد. «گلادیاتور» پنج جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد (راسل کرو) را از آن خود کرد و تبدیل به یکی از بهترین فیلم های دهه 2000 شد. حال گلادیاتور 2 پس از حدود 23 سال قرار است در 22 نوامبر 2024 (2 آذر 1403) منتشر شود.

همه چیز درباره گلادیاتور 2

گلادیاتور که در سال 2000 اکران شد، به دلیل فیلمبرداری استثنایی، بازی های فراموش نشدنی و موسیقی افسانه ای هانس زیمر یکی از تکرارنشدنی ترین فیلم های تاریخ شناخته می شود. این فیلم بیش از 503 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت و جایگاه خود را به عنوان یک موفقیت تجاری تثبیت کرد.

ما تمام اطلاعاتی که در مورد گلادیاتور 2 موجود است، از جمله داستان، بازیگران، تاریخ انتشار و موارد دیگر را جمع‌آوری کرده‌ایم. با مگ تک همراه باشید.

داستان گلادیاتور 2 درباره چیست؟

در فیلم اصلی گلادیاتور (سال 2000) راسل کرو یک ژنرال رومی بود که توسط کومودوس (امپراتور فاسد) با بازی خواکین فینیکس مجبور شد به یک گلادیاتور تبدیل شود که در نهایت در مبارزات خود کشته شد.

در گلادیاتور 2 خبری از راسل کرو نیست. فضای داستان در گلادیاتور 2 به طور قابل توجهی تغییر کرده است. در گلادیاتور 2، داستان حول محور لوسیوس پسر لوسیلا و خواهرزاده کومودوس (خواکین فینیکس) است. پل مسکال بازیگر فیلم‌های «افترسان» و «مردم عادی» ایفاگر نقش لوسیوس خواهد بود.

فیلم جدید «گلادیاتور» که هنوز نام اصلی آن مشخص نشده قرار است 25 تا 30 سال بعد از فیلم اصلی اتفاق بیفتد، انتظار می‌ رود که در این فیلم لوسیوس به امپراتور جدید روم تبدیل شود.

بازیگران گلادیاتور 2

  • پل مسکال در نقش لوسیوس
  • کانی نیلسن در نقش لوسیلا
  • جوزف کوئین در نقش کاراکالا
  • جایمن هانسو در نقش جوبا
  • پدرو پاسکال
  • می کالااوی
  • پیتر منسا
  • مت لوکاس
  • فرد هچینگر در نقش گتا
  • درک جاکوبی در نقش گراکوس، سناتور رومی

تاریخ انتشار گلادیاتور 2

طبق برنامه ریزی های پارامونت پیکچرز (تهیه کننده فیلم) دنباله “گلادیاتور” در 22 نوامبر 2024 اکران خواهد شد. فیلمبرداری گلادیاتور 2 در ژوئن 2023 آغاز می شود، اگرچه مشخص نیست که آیا اعتصاب نویسندگان هالیوود تأثیری بر آن خواهد داشت یا خیر.

عوامل گلادیاتور 2

برخی از عوامل فیلم اصلی گلادیاتور از جمله جان ماتیسون (فیلمبردار)، آرتور مکس (طراح تولید) و جانتی یتس (طراح صحنه و لباس) در گلادیاتور 2 حضور دارند.

نویسنده گلادیاتور 2 دیوید اسکارپا که برای نوشتن فیلمنامه فیلم هایی چون تمام پول های جهان، روزی که دنیا از حرکت ایستاد و آخرین قلعه شناخته شده است، خواهد بود.

اخبار مرتبط:

دنزل واشینگتن به گلادیاتور 2 می‌پیوندد

حضور پدرو پاسکال در گلادیاتور 2

دیدگاهتان را بنویسید