اخبار تکنولوژی

گوشی تاشوی سامسونگ را روی آیفون خود تجربه کنید!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۳۱ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سامسونگ در آخرین به‌روزرسانی برنامه Try Galaxy برای کاربران آیفون، تصویری از دو گوشی آیفون کنار هم با رابط کاربری One UI را نمایش داده است. هدف از این کار نشان دادن مزایای گوشی‌های تاشو سامسونگ به کاربران iOS است.

طبق ادعای سامسونگ، کاربران آیفون با استفاده از این برنامه می‌توانند درک بهتری از قابلیت‌های گوشی‌های تاشو این شرکت مثل گلکسی زد فولد ۵ داشته باشند. هدف نهایی سامسونگ از این کار، ترغیب کاربران آیفون به خرید گوشی‌های اندرویدی گلکسی به‌جای آیفون است. با قرار دادن دو گوشی آیفون کنار هم در این برنامه، کاربران می‌توانند تا حدودی تجربه‌ای شبیه به استفاده از گوشی‌های تاشو سامسونگ داشته باشند. حال باید دید این تلاش بازاریابی سامسونگ تا چه حد در جذب کاربران آیفون موفق خواهد بود.

سامسونگ برنامه Try Galaxy را به طور اختصاصی برای کاربران آیفون توسعه داده است. بر خلاف کاربران گوشی‌های اندرویدی مثل پیکسل، کاربران آیفون از طریق این برنامه می‌توانند تجربه استفاده از گوشی‌های تاشو سامسونگ را به صورت مجازی داشته باشند.

در آخرین به‌روزرسانی Try Galaxy، کاربران آیفون می‌توانند با کنار هم قرار دادن دو گوشی و اسکن کردن یک کد QR، احساس کنند که از یک گوشی تاشو استفاده می‌کنند.

در تصویر منتشر شده از این قابلیت، دو گوشی آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس با بازی هاکی کنار هم نشان داده شده‌اند که یک گوشی تاشو شبیه به محصولات سامسونگ را شبیه‌سازی می‌کنند.

سامسونگ امیدوار است با ارائه این تجربه مجازی، کاربران آیفون را ترغیب به خرید گوشی‌های تاشو گلکسی کند.

نظر شما در مورد آخرین اقدام سامسونگ برای ترغیب کاربران گوشی آیفون و تشویق آن‌ها به خرید گوشی‌های تاشوی این غول کره‌ای دنیای تکنولوژی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید