اخبار بازی

نویسنده ارشد بازی فیبل از این استودیو جدا شد!

بازی فیبل
نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

آنا مگیل، رهبر و نویسنده ارشد داستانی بازی فیبل که توسط استودیو پلی‌گراند گیمز، سازنده سری فورتزا هورایزن ساخته می‌شود، اعلام کرد که این استودیو را ترک کرده است.

مگیل که رزومه چشمگیر و غنی از بازی‌های مطرح مانند کنترل، Dishonored: Death of the Outsider و بازی جدید آواتار: مرزهای پاندورا یوبی‌سافت را در اختیار دارد، سال گذشته به پروژه فیبل ملحق شد، اما تنها پس از یک سال، تصمیم به جدایی گرفته است.

مگیل در توییتی نوشت که در ماه آگوست به طور کامل از پروژه بازی فیبل کنار می‌رود. او در ادامه اشاره کرد که سال‌های پرفراز و نشیب اما فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته و حالا باید به سراغ یک چالش جدید برود.

کار روی بازی فیبل برای من یک رویا بود که به حقیقت پیوست و پشت سر گذاشتن آن مرا آزار می‌دهد. اما پلی‌گراند یک تیم قهرمانانه و با استعداد را جمع‌آوری کرده، بنابراین می‌دانم که بازی در دستان افراد خوبی قرار گرفته است. من برای آنچه در آینده در راه است بسیار هیجان‌زده هستم.

مگیل که دو کتاب هم منتشر کرده، در نظر دارد تا پس از یک سال پرمشغله، مقداری استراحت کند که از اکتبر برای چالش‌های جدیدی آماده شود.

البته خبر خروج مگیل مقداری در توییتر حاشیه‌سازی کرد و به دنبال همین قضیه، مگیل در توییتی گفت «بعضی از مردم احمق هستند» و مسئله جدایی او معنا و مفهوم بدی برای پروژه یا استودیو پلی‌گراند ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید