اخبار تکنولوژی

مسنجر آپدیت شد؛ تماس ویدئویی بگیرید و بازی کنید!

مسنجر آپدیت شد؛ تماس ویدئویی بگیرید و بازی کنید!
نویسنده : عضو تحریریه۱۶ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فیسبوک برای این که از رقبای خود عقب نماند، قابلیت جدیدی به مسنجر خود اضافه کرده است. فیسبوک برای تشویق کاربرانی خود برای استفاده بیشتر از مسنجر، امکانی را اضافه کرده که به کاربران اجازه می‌دهد در زمان تماس‌های ویدیویی، بازی کنند.

اجرایی شدن این قابلیت آن چنان کار ساده‌ای نیست و در زمان حال 14 بازی رایگان در تماس‌های ویدیویی مسنجر موجود است که می‌توان هم زمان با ارتباط تصویری با دوستان و خانواده، این بازی‌ها را انجام داد.

کار کردن با این قابلیت جدید راحت است و نیاز به نصب برنامه خاصی نیست، زمانی که تماس ویدئویی خود را شروع می‌کنید، روی بازی که دوست دارید کلیک می‌کنید و بازی شروع می‌شود. در میان این ۱۴ بازی، بازی‌های جدید مانند Card Wars و Exploding Kittens و همچنین بازی‌های محبوب قدیمی‌تر مانند Mini Golf FRVR و Words With Friends در دسترس است.

اکثر این بازی‌ها دو نفره است اما برخی از آن‌ها تعداد بازیکنان بیشتری را پشتیبانی می‌کند،  به همین دلیل بهتر است قبل از اینکه وارد هر کدام از این‌ بازی‌ها شوید، آن‌ها را بررسی کنید. انجام بازی در هم زمان با تماس‌های ویدیویی مسنجر هم در اندروید و iOS و هم در وب امکان پذیر است.

کار با این قابلیت به این روش است که با شروع یک تماس ویدیویی در برنامه و کلیک کردن بر بازی می‌توانید به بازی‌ها دسترسی داشته باشید و در آرشیو بازی‌ها به دنبال بازی جذاب برای خود بگردید.

گفتنی است که اگر قصد دارید از نسخه وب مسنجر استفاده کنید و هم زمان بازی کنید، به سفارش خود فیسبوک بهتر است از مرورگر کروم استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید