اخبار بازی

مایکروسافت می‌خواهد بازی Fallout 5 سریع‌تر عرضه شود!

نویسنده : دانیال نوروزی۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

با عملکرد خوب سری بازی‌های Fallout طی روزها و هفته‌های گذشته، مایکروسافت در نظر دارد تا نسخه جدید این سری را زودتر عرضه کند.

موفقیت سریال Fallout (که برای فصل دوم تمدید شد) باعث شد تا نام این فرانچایز دوباره زنده شود. بازی‌های Fallout 76 و Fallout 4 به لطف این سریال باری دیگر مورد توجه قرار گرفتند. فراموش نکنیم که شرکت بتسدا نیز آپدیت نسل نهمی Fallout 4 را مدتی پیش عرضه کرد. با توجه به موفقیت سریال و عملکرد قابل‌قبول آن، به هیچ عنوان تعجب‌آور نیست اگر شرکت مایکروسافت به انتشار Fallout 5 فکر کند. آن‌ها می‌خواهند این بازی هر چه سریع‌تر منتشر شود.

این خبر توسط Jezz Corden، از اینسایدرهای مطرح دنیای گیم منتشر شد. او در پادکست The Xbox Two گفت: “آن‌ها در حال حاضر مشغول سنجش برنامه‌های خود برای انتشار نسخه بعدی Fallout هستند و می‌خواهند هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد.” زمانی که نام سازنده این بازی جدید مطرح شد، Corden گفت: “آن‌ها مشغول ارزیابی همین مورد هستند.” Obsidian Entertainment یکی از نام‌های مطرح شده است. این استودیو پیش‌تر Fallout: New Vegas را عرضه کرد.

همچنین احتمال اینکه بازی به دست یکی از تیم‌های حاضر در Bethesda Game Studios (که هم‌اکنون مشغول کار روی Starfield و The Elder Scrolls 6 هستند) سپرده شود نیز وجود دارد. با این حال، همانطور که گفته شد، هنوز هیچ چیز رسمی در این رابطه تایید نشده است و باید منتشر اطلاعات بیشتر بمانیم. با توجه به طولانی شدن روند ساخت The Elder Scrolls جدید و احتمال انتشار آن به صورت میان‌نسلی برای نسل 9 و 10، ممکن است Fallout 5 در سال 2030 عرضه شود.

بنابراین، اگر بتسدا بخواهد به تمام فرانچایزهای خود رسیدگی کند، بهتر است یکی از آن‌ها را به یک استودیوی کاربلد واگذار کند.

دیدگاهتان را بنویسید