اخبار بازی

بازی Fallout 76 به رکورد 17 میلیون بازیکن رسید

نویسنده : دانیال نوروزی۰۹ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تعداد کل بازیکنان بازی نقش آفرینی و آنلاین Bethesda در ماه ژوئن، از 15 میلیون بازیکن عبور کرد. به نظر می‌رسد بازی Fallout 76 در حال حاضر به یکی از محبوب‌ترین ساخته‌های این کمپانی تبدیل شده است.

بازی Fallout 76 در چند وقت اخیر شاهد یکی از قابل توجه‌ترین تغییراتی که برای یک بازی سرویس‌محور دیده‌ایم، بوده است و پس از یک راه‌اندازی سخت (حداقل)، با پشتیبانی مداوم، افزودن محتوا و به‌روزرسانی‌ها، این RPG آنلاین توانست بازیکنان زیادی را به سمت خود جذب کند (بازیکنانی که تعداد آن‌ها مدام در حال افزایش است).

در یک پست وبلاگی که نقشه راه Fallout 76 برای سال 2024 را شرح می‌دهد (که شامل گسترش نقشه، جناح‌ها، ماموریت‌های جدید و موارد دیگر می‌شود)، Bethesda اعلام کرده است که Fallout 76 در طول عمر خود در تمام پلتفرم‌ها، 17 میلیون بازیکن را به خود دیده است.

در آخرین شمارش در ماه ژوئن، این بازی از 15 میلیون بازیکن عبور کرد؛ بنابراین بازی به وضوح از نظر جذب بازیکنان جدید، شتاب ثابتی را حفظ کرده است. جالب اینجاست که در اوایل امسال، سندهای لو رفته دادگاه مایکروسافت و FTC به ما نشان دادند که پس از خرید Bethesda، مایکروسافت در مقطعی به فکر توقف پشتیبانی از بازی Fallout 76 بود.

بازی Fallout 76 روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و PC در دسترس بوده و همچنین از طریق ویژگی بکوارد روی پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس و اس نیز قابل تجربه است.

دیدگاهتان را بنویسید