اخبار سینما

سریال Fallout رسما برای فصل دوم تمدید شد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

سریال Fallout طی هفته گذشته، به طور کامل در آمازون پرایم به نمایش درآمد و با استقبال گسترده منتقدان و مخاطبین مواجه شد.

با توجه به استقبال گسترده طرفداران از سریال Fallout و موفقیت‌های آمازون پرایم از زمان نمایش کامل آن طی هفته گذشته، تمدید آن برای فصل دوم به هیچ وجه تعجب‌آور نبود. سازندگان این سریال به طور رسمی چراغ سبز را برای ساخت فصل دوم دریافت کردند. آمازون در بیانیه در صفحه توییتر خود نوشت:

Fallout برای فصل دوم بازخواهد گشت.

گزارش‌های مربوط به ساخت فصل دوم این سریال، اولین بار طی هفته گذشته، اندکی قبل از پخش آن منتشر شد؛ با این ادعا که سریال به لطف دریافت 25 میلیون دلار اعتبار مالیاتی کالیفرنیا توسط آمازون، فیلمبرداری فصل دوم خود را به کالیفرنیا منتقل خواهد کرد.

تحسین سریال Fallout توسط منتقدین و رسانه‌ها، همچنین باعث افزایش علاقه به بازی‌های Bethesda شده است. Fallout 76 اخیرا در Steam به بالاترین میزان کاربران همزمان خود رسیده است و Fallout 4 و New Vegas نیز از افزایش تعداد بازیکنان بهره‌مند شدند. Fallout 4 همچنین با افزایش فروش 7500 درصدی نسبت به هفته قبل، پرفروش‌ترین بازی اروپا در هفته گذشته بود. عنوان رایگان و موبایلی Fallout Shelter نیز اخیرا شاهد افزایش دانلود و درآمد بوده است.

بازی Fallout 4 در تاریخ 6 اردیبهشت (25 آوریل) آپدیت نسل بعدی خود را که مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدیم، دریافت می‌کند و از حالت 60 فریم، وضوح بالاتر، بهینه‌سازی کامل Steam Deck و پیشرفت‌های دیگر برخوردار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید