اخبار بازی

سری Fallout تنها در طول یک روز، نزدیک به 5 میلیون بازیکن در اختیار داشت

نویسنده : دانیال نوروزی۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازی Fallout 76 همچنین بیش از یک میلیون بازیکن در همان دوره داشت، زیرا این سری از محبوبیت سریال تلویزیونی Fallout نهایت استفاده را برد.

بر کسی پوشیده نیست که سریال Fallout از آمازون، دستاوردهای زیادی را برای بازی‌های  این سری به ارمغان آورده است و همین موضوع، منجر به افزایش تعداد بازیکنان Fallout 76 و Fallout 4 شده است. بازی اول دستاوردهای فوق‌العاده‌ای را طی هفته گذشته داشته است و توییتر رسمی Fallout، حضور بیش از یک میلیون بازیکن را در یک روز برای بازی گزارش کرد.

علاوه بر این، تقریبا پنج میلیون بازیکن در طول یک روز مشغول تجربه این مجموعه بودند. مشخص نیست که آیا این رکورد زمانی کهFallout 4 بیش از 164000 بازیکن همزمان در استیم در اختیار داشت، رخ داده است یا خیر. در همین حال، Fallout 76 با 73368 بازیکن همزمان، رکورد جدیدی را در استیم ثبت کرد.

در حالی که Fallout 5 هنوز فاصله زیادی تا انتشار دارد، Bethesda به‌روزرسانی‌های بیشتری را برای Fallout 76 در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. محتوای جدید Skyline Valley در ماه ژوئن برای این بازی عرضه می‌شود. Fallout 4 سرانجام در تاریخ 25 آوریل به‌روزرسانی نسل بعدی خود را برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و پلی‌استیشن 5 دریافت می‌کند. سریال تلویزیونی Fallout نیز برای فصل دوم تمدید شده است. منتظر جزئیات و به‌روز‌رسانی‌های بیشتر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید