اخبار سینما

فیلمبرداری Venom 3 آغاز شد

فیلمبرداری Venom 3 آغاز شد
نویسنده : تحریریه۰۴ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تولید فیلم «Venom 3» از سر‌گرفته شد و ستاره فیلم، تام هاردی، روز جمعه در اینستاگرام این خبر را اعلام کرد.

تام هاردی در مورد آخرین قسمت از سه گانه درباره یک شخصیت بیگانه که در همان دنیای مرد عنکبوتی وجود دارد، نوشت:

خوشبختانه دوباره فیلمبرداری را شروع کرده‌ایم و می‌خواهم از همه تیم‌ها تا اینجا در سفر از V1 تا اینجا تشکر کنم. همه بازیگران و عوامل فوق‌العاده ما –دوستان خوب و خانواده– ما راه طولانی را پیموده‌ایم. هاردی همچنین در تاریخ 16 نوامبر عکسی از صحنه فیلمبرداری «Venom 3» منتشر کرده بود، بنابراین به نظر می‌رسد که فیلمبرداری چند روزی است که در حال انجام است.

این خبر پس از تصویب توافق اولیه توسط SAG-AFTRA در 8 نوامبر برای پایان دادن به اعتصاب 118 روزه بازیگران منتشر شد.

در همان روزی که اعتصاب به پایان رسید، سونی پیکچرز فیلم را چند ماه به عقب، از 12 ژوئیه 2024 تا 8 نوامبر به تعویق انداخت. از آنجایی که «Venom 3» باید برای چند ماه تولید را متوقف کند، به احتمال زیاد این فیلم کمیک بوکی پربودجه در زمان مقرر برای اکران تابستانی خود آماده نمی‌شد. این سرنوشتی است که با فیلم‌های دیگر در اندازه و مقیاس آن مانند «ماموریت غیرممکن 8» مواجه است که پارامونت قبلا آن را تقریبا یک سال به تعویق انداخته است، تا سال 2025.

«Venom 3» پس از موفقیت‌های گیشه‌ای پشت سر هم «Venom: Let There Be Carnage» در سال 2021 (502 میلیون دلار در سراسر جهان) و «Venom» در سال 2018 (856 میلیون دلار در سراسر جهان) دنبال می‌شود. کلی مارسل، که دو فیلم اول را نوشته بود، کارگردانی و نویسندگی سه گانه را بر عهده دارد.

هاردی در پست خود به مارسل اشاره کرد و نوشت:

می‌خواهم خیلی مختصر ذکر کنم که چقدر به کارگردان، شریک نویسندگی و دوست عزیزم کلی مارسل افتخار می‌کنم. دیدن شما در حال رهبری این پروژه مرا به غرور می‌آورد، افتخاری است. به غریزه خود اعتماد کنید، غریزه‌های شما همیشه درست است. درجه یک – من از شما حمایت می‌کنم.

علاوه بر بازگشت هاردی در نقش ادی بروک روزنامه‌نگار و همدست او، ونوم، داستان قسمت سوم مخفی نگه داشته شده است. همچنین جونو تمپل و چیوتل اجیوفر در نقش‌های نامشخص به گروه بازیگران پیوسته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید