اخبار تکنولوژی

فیلیمو از ماژول پرسش و پاسخ خود برای تعامل با بیننده رونمایی کرد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۲ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

پلتفرم فیلیمو، سرانجام از ماژول پرسش و پاسخ خود رونمایی کرد و در برنامه‌ی صداتو از آن استفاده کرد. این سیستم به منظور تعامل با بیینده‌های برنامه‌های مسابقه‌ای مانند صداتو معرفی شده است.

این قابلیت جدید که در برنامه صداتو برای اولین‌ بار از آن استفاده شده است، یک ویژگی کلیدی برای تعامل هرچه بیشتر فیلیمو با مشترکین خود است. حالا از طریق این ماژول، بیینده‌های مسابقه‌های فیلیمو نیز می‌توانند در مسابقه‌ها شرکت داشته باشند و در هیجان آن‌ها سهیم باشند. به گفته‌ی فیلیمو، هدف از این کار مشارکت مخاطب و انتقال هیجان است.

ماژول به گونه‌ای طراحی شده است که در نقطه‌ای که شرکت کننده‌ی برنامه در استودیو مشغول تفکر برای پاسخ دادن است، برای بیننده‌ای که برنامه را به صورت آنلاین مشاهده می‌کند، همان سوال مطرح می‌شود و بیننده فقط 20 ثانیه مهلت دارد تا پاسخ صحیح را وارد کند.

این ماژول وظیفه دارد تا بین بیننده و برنامه تعامل ایجاد کند؛ به گونه‌ای که بینندگان برنامه نیز تصور می‌کنند خود در برنامه به صورت مستقیم مشارکت دارند.

این ویژگی برای اولین بار توسط فیلیمو در برنامه صداتو استفاده شده است، اما پلتفرم قصد دارد تا از این ماژول برای برنامه‌های بیشتری استفاده کند تا بتواند تعامل بیشتری با مشترکین خود داشته باشد.

بیش از 217 هزار نفر به واسطه ماژول پرسش و پاسخ در بخش تعاملی اولین قسمت مسابقه «صداتو» شرکت کردند.

برنامه صداتو در هر قسمت با قرعه‌کشی بین افرادی که به چهار سوال از 6 سوال پاسخ درست بدهند، سه سکه تمام بهار آزادی جایزه می‌دهد و در قسمت بعدی با نمایش نام و چهره برنده‌های، آن‌ها را معرفی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید