اخبار بازی

بازی Final Fantasy 14 برای کنسول‌های ایکس‌‎باکس عرضه می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۰۸ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

مدت زیادی است که کاربران کنسول‌های ایکس‌باکس انتظار انتشار بازی Final Fantasy 14 را برای این پلتفرم دارند. به نظر می‌رسد که خبرهای خوبی در راه است و این طور که پیداست بازی MMO RPG فاینال فانتزی 14 به زودی برای هر دو کنسول ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس عرضه می‌شود.

به تازگی فیل اسپنسر از شراکت جدید مایکروسافت خبر داده و این اتفاق را یک لحظه مهم توصیف می‌کند. او عقیده دارد شرکت‌ها به دنبال مشارکت بیشتر در آینده هستند و خبرهای خوبی برای کاربران ایکس‌باکس و طرفداران فرنچایز فاینال فنتزی 14 در راه است.

اسپنسر خطاب به کارگردان و تهیه کننده Final Fantasy 14 نائوکی یوشیدا گفته:

چیزی که در مورد شما و تیم شما واقعا قدردانی می‌کنم این است که بازیکن را در مرکز هر کاری که انجام می‌دهید، قرار می‌دهید. ما در ایکس باکس روحیه بسیار مشابه‌ای با تیم شما داریم.

در واقع، اسپنسر می‌خواهد جامعه‌ی فرنچایز فاینال فانتزی و ایکس‌باکس را به شیوه‌ای، ایمن و جذاب و مهمتر از همه سرگرم کننده، دور هم جمع کند.

جالب است بدانید نسخه ایکس‌باکس بازی فاینال فانتزی 14 دارای بارگذاری سریع و پشتیبانی از 4K در سری X خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود این فاینال فانتزی 14 در ایکس‌باکس دارای قابلیت کراس‌پلی با سایر پلتفرم‌ها باشد.

تاکاشی کیریو، مدیرعامل اسکوئرانیکس همچنین یادآوری کرده بازی‌های دیگری هم به پلتفرم‌های ایکس‌باکس می‌روند. اسپنسر در این مورد گفته مشتاقانه منتظر همکاری در رابطه با عرضه‌ی بازی‌های آینده است. بازی Final Fantasy 14 تنها یک نسخه دیجیتالی بوده و شامل نسخه الحاقی Dawntrail خواهد بود که در Fan Fest اعلام شده است.

لازم به ذکر است که ایکس باکس و اسکوئرانیکس در گذشته رابطه محدودی با هم داشتند و اکثر بازی‌های فاینال فانتزی قبل از سایر پلتفرم‌ها برای پلی‌استیشن منتشر شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید