اخبار بازی

بازی Final Fantasy 14 در تاریخ ۲ فروردین برای ایکس‌باکس منتشر می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۲۰ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازیکنان نسخه بتا همچنان می‌توانند به پیشرفت خود در بازی ادامه دهند، اگرچه برای تجربه آنلاین باید سرویس‌های Xbox Game Pass Core یا Xbox Game Pass Ultimate را در اختیار داشته باشید.

استودیو اسکوئر انیکس (Square Enix) اعلام کرد که بازی Final Fantasy 14 در تاریخ 2 فروردین (21 مارس) برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد. مشترکین سرویس Xbox Game Pass Ultimate می‌توانند باندل Starter Edition را از تاریخ 2 فروردین (21 مارس) تا 31 فروردین (19 آوریل) به صورت رایگان دریافت کنند.

پیشرفت‌ها از نسخه بتا وارد بازی اصلی می‌شود، اما شرایطی نیز برای این کار وجود دارد. این ویژگی فقط برای بازیکنان جدید در دسترس است، اما آن‌ها نمی‌توانند چیزی را از فروشگاه آنلاین درون بازی خریداری کنند. از طرف دیگر، این بازی شامل بازی پایه در کنار بسته‌های الحاقی Heavensward و Stormbringers می‌شود.

در حالی که برای تجربه نسخه بتای بازی نیازی به اشتراک Xbox Game Pass ندارید، ولی این موضوع برای نسخه کامل بازی صادق نیست. برای تجربه آن باید مشترک Game Pass، Game Pass Ultimate یا Xbox Game Pass Core باشید. این ویژگی در تضاد کامل با نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 است که نیازی به اشتراک PlayStation Plus ندارند.

برای جزئیات بیش‌تر در مورد Final Fantasy 14، با ما همراه باشید. بسته الحاقی جدید آن با نام Dawntrail، تابستان امسال منتشر می‌شود. یک کراس اور با بازی Final Fantasy 16 نیز در ماه آوریل در راه است.

دیدگاهتان را بنویسید