اخبار بازی

بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis بیش از 7 میلیون بار دانلود شده است

بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis
نویسنده : دانیال نوروزی۲۳ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis تا به امروز بیش از ۷ میلیون بار روی iOS و اندروید دانلود شده و به زودی برای پی‌سی هم عرضه می‌شود.

بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis از زمان عرضه برای دستگاه‌های تلفن همراه در تاریخ 7 سپتامبر، بیش از هفت میلیون بار دانلود شده است. به همین بهانه، ناشر بازی 1000 کریستال آبی را به همه بازیکنان اهدا کرد که تا 13 دسامبر اعتبار دارند.

بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis به‌عنوان یک بازی نقش‌آفرینی نوبتی و رایگان با عناصر گاچا، تمام عناوین سری را در قالبی اپیزودیک ترکیب می‌کند. در حال حاضر این بازی با الهام‌ گرفتن از بازی‌های Final Fantasy 7 Remake، Final Fantasy 7: The First Soldier و Crisis Core: Final Fantasy 7، داستان مخصوص خود را دنبال می‌کند.

ماموریت‌های روزانه، ماموریت‌های احضار، دانجن‌ها، نبردهای مشترک، رویدادهای با زمان محدود و ماموریت‌های داستانی مانند سفر Cloud به Midgar و رابطه Aerith با مادرش، بخشی از محتویات این بازی هستند. همچنین می‌توانید Chocobos را برای جمع‌آوری اقلام، به سفرهای مختلف بفرستید. فصل بعدی بازی در دست ساخت قرار دارد، اما هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نیست.

بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis روی iOS و اندروید قابل تجربه است. این عنوان برای انتشار روی رایانه‌های شخصی با پشتیبانی از کراس‌پلی تایید شده است، اگرچه هیچ تاریخ مشخصی برای انتشار آن وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید