اخبار بازی

تاریخ انتشار نقدها و نمرات بازی Final Fantasy 7 Rebirth اعلام شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۶ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Final Fantasy 7 Rebirth، عنوان اکشن و مورد انتظار اسکوئر انیکس، قرار است در تاریخ 29 فوریه به طور انحصاری برای پلی استیشن 5 عرضه شود.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth تا کمتر از یک ماه دیگر عرضه می‌شود و با نزدیک‌تر شدن به انتشار آن، تمایل طرفداران برای اطلاع بیشتر از جزئیات بازی همچنان افزایش می‌یابد. چند روز دیگر و در تاریخ 17 بهمن (6 فوریه)، ما در نمایش اختصاصی State of Play، جزئیات رسمی بیشتری را از بازی دریافت خواهیم کرد. به نظر می‌رسد اطلاعاتی درباره زمان انتشار بررسی‌های بازی نیز اعلام شده است.

در توئیت اخیر تام هندرسون، خبرنگار رسانه Insider Gaming، اعلام شد که منتقدان در حال تجربه بازی Final Fantasy 7 Rebirth هستند و نقدهای مربوط به این عنوان RPG و اکشن، در تاریخ 3 اسفند (22 فوریه)، یک هفته قبل از انتشار بازی در دسترس قرار خواهند گرفت. ارسال کدهای بررسی قبل انتشار بازی، نشان می‌دهد که اسکوئر انیکس از کسب امتیازات بالا توسط بازی، مطمئن است. مشخصا انتشار نقدهای خوب قبل از انتشار جهانی بازی، فروش آن را نیز چند برابر می‌کند.

در همین حال، یک افشای اطلاعاتی دیگر ادعا کرده است که نسخه دمو  بازی Final Fantasy 7 Rebirth قرار است در State of Play آینده تایید شود؛ بنابراین طرفداران ممکن است به زودی این فرصت را داشته باشند که برخی از محتویات بازی را تجربه کنند.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ 10 اسفند 1402 (29 فوریه 2024) برای پلی‌استیشن 5 عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید