اخبار بازی

بازی Final Fantasy 7 Rebirth دارای حالت‌های 4K و 60 فریم خواهد بود

نویسنده : دانیال نوروزی۲۱ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

جزئیات جدید Final Fantasy 7 Rebirth به لطف آخرین رویداد State of Play منتشر شده است. آقای نائوکی هاماگوچی، حالت‌های performance و quality را در این رویداد برای بازی تایید کرد.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth همچنین دارای وضوح بسیار بالاتری نسبت به Final Fantasy 7 Remake است و از بارگذاری سریع، DualSense و صدای سه بعدی پشتیبانی می‌کند.

حالت performance اجازه می‌دهد تا با سرعت 60 فریم در ثانیه بازی کنید، در حالی که حالت گرافیکی به بازیکنان اجازه می‌دهد وضوح 4K را در اولویت قرار دهید. همچنین، هاماگوچی تایید کرد که Final Fantasy 7 Rebirth با استفاده از تمام امکانات پلی‌استیشن 5 و منابع باکیفیت، نسبت به Final Fantasy 7 Remake پیشرفت‌های زیادی داشته است. علاوه بر این، محتویات بازی با استفاده از هارد SSD کنسول پلی‌استیشن 5، در سریع‌ترین زمان ممکن لود می‌شوند.

اگر این‌ها نیز برایتان کافی نبود، بهتر است بدانید که Final Fantasy 7 Rebirth از ویژگی‌های Adaptive Triggers و Haptic Feedback در دسته‌های DualSense پشتیبانی می‌کند. این ویژگی‌ها امکان بازخوردهای لرزشی مختلف در حین صحنه‌های برش، کاوش و نبرد را فراهم می‌کنند. همچنین تایید شده است که بازی برای افرادی که از تجهیزات و هدفون‌های پشتیبانی‌شده استفاده می‌کنند، از صدای سه‌بعدی بهره‌مند خواهد بود.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ 10 اسفند 1402 (29 فوریه 2024) برای پلی‌استیشن 5 عرضه می‌شود. در طول این رویداد، یک نسخه دموی رایگان از بازی نیز منتشر شد. بازیکنان می‌توانند در این بازی، Cloud یا Sephiroth را کنترل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید