اخبار سینما

تاریخ انتشار فیلم فناف؛ اقتباسی هیجان انگیز از یک بازی ویدئویی

تاریخ انتشار فیلم فناف
نویسنده : سارا محمدی۲۴ مرداد ۱۴۰۲
1 دیدگاه

سال 2023 شاهد اکران چندین فیلم اقتباس شده از بازی های ویدئویی بودیم همچون ناتی داگ (Naughty Dog)، برادران سوپر ماریو و سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) که همگی مخاطبان زیادی را با خود همراه کردند. حالا نوبت فیلم پنج شب با فردی به کارگردانی اما تامی (The Five Nights at Freddy’s) که با نام فناف (FNaF) شناخته می شود است. فناف قرار است پاییز امسال روی پرده های سینما برود و گیمرها و طرفداران فیلم های ترسناک در حال شمارش معکوس برای فرارسیدن تاریخ انتشار فیلم فناف (FNaF) هستند و مشتاقند تا بازی مورد علاقه خود را در صفحه نمایش بزرگ ببینند. در ادامه اطلاعات موجود در مورد زمان اکران

تاریخ اکران فیلم FNAF

تاریخ دقیق انتشار فیلم فناف جمعه 27 اکتبر 2023 (5 آبان 1402) اعلام شده است، بنابراین برای تماشای اقتباس وحشتناک بازی پنج شب با فردی نباید زمان زیادی منتظر باشیم. فیلم The Five Nights at Freddy’s در سینما و سرویس Peacock اکران می شود.

بازیگران فیلم فناف

  • متیو لیلارد در نقش ویلیام افتون
  • مری استوارت مسترسون در نقش یک شرور ناشناس
  • جاش هاچرسون در نقش مایک اشمیت
  • پایپر روبیو در نقش ابی اشمیت
  • الیزابت لیل در نقش ونسا
  • کت کانر استرلینگ

داستان فیلم فناف

قهرمان داستان مایک اشمیت نگهبان شب شهربازی سرپوشیده و پیتزا فروشی فردی فازبیر است که متوجه می شود دستگاه ها و ربات های موجود در شهربازی که برای سرگرمی استفاده می شوند زنده هستند و می خواهند انتقام بگیرند و هرکسی که بعد از نیمه شب در ساختمان باشد را از بین ببرند و مایک باید بین ساعت 12 تا 6 صبح برای زنده ماندن در برابر آن ها تلاش کند.

دیدگاهتان را بنویسید

  1. ادین گفت:

    سرور ها شناس کیه؟