اخبار بازی

همکاری سازندگان سابق بازی‌های Saint Row و Red Faction با مایکروسافت روی یک پروژه انحصاری

نویسنده : دانیال نوروزی۱۱ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

استودیو Volition، توسعه دهنده بازی‌های Saints Row و Red Faction، در ماه اوت توسط شرکت Embracer Group بسته شد.

استودیو Volition، سازنده Saints Row و Red Faction، یکی از چندین استودیویی است که تحت تاثیر اخراج و تعطیلی کارکنان و استودیوهای زیر مجموعه Embracer Group قرار گرفته است؛ شرکتی که در ماه اوت تعطیل شد. با این حال، بازیسازان این استودیو گرد هم آمده‌اند تا تیم جدیدی را در قالب استودیو Shapeshifter Games تاسیس کنند.

این شرکت جدید، خود را در لینکدین به عنوان یک استودیوی توسعه مشترک معرفی کرد که با گرد هم آوردن گروهی از توسعه‌دهندگان با تجربه Volition، کار خود را شروع می‌کند. با استناد به گزارش Tech Raptor، مت مادیگون به عنوان رئیس استودیو، با کارمندان سابق Volition کار خواهد کرد. راب لوفتوس و برایان ترافیکانته به ترتیب به عنوان مدیران تولید و خلاقیت در استودیو کار می‌کنند. مادیگون نوشت:

«به همراه گروهی از همکاران سابق Volition، ما هیجان زده هستیم که رسما تاسیس استودیو Shapeshifter Games را اعلام کنیم. Shapeshifter یک شریک در توسعه بازی‌های AAA است. هدف ما کمک به رشد توسعه‌دهندگان و ناشران با ارائه نیروی کار پایدار است. ارتباط مجدد با همکاران سابق و کمک به کسانی که تحت تاثیر اخراج‌های اخیر این صنعت قرار گرفته‌اند، بسیار عالی بوده است».

کمپانی Shapeshifter Games در صفحه رسمی خود نوشت:

«ما روی توسعه بازی‌های AAA متمرکز هستیم. یکی از اهداف این شرکت، ایجاد محیطی پایدارتر برای توسعه‌دهندگان است تا به بهترین شکل، کار خود را انجام دهند».

این توسعه‌دهنده همچنین می‌گوید که در حال حاضر، همکاری با یک ناشر برتر را آغاز کرده است و روی یک IP جدید کار می‌کند. به گفته AJ Nelson، طراح بخش نورپردازی استودیو، پروژه مورد بحث یک بازی برای Xbox Game Studios است؛ اگرچه نامی از این پروژه ذکر نشده است.

استودیو Shapeshifter Games در حال حاضر به دنبال گسترش شرکت و استخدام نیروهای جدید است.

دیدگاهتان را بنویسید