اخبار بازی

خالقان سابق بازی‌های ویچر و سایبرپانک، استودیو بلنک را برای ساخت یک بازی آخرالزمانی تاسیس کردند

استودیو بلنک
نویسنده : دانیال نوروزی۱۵ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

توسعه‌دهندگان سابق استودیو سی‌دی پراجکت رد و بیت استودیو 11 که روی بازی‌هایی مانند مجموعه The Witcher و بازی Cyberpunk 2077 کار کرده بودند، به تازگی استودیو بلنک را در شهر ورشو لهستان تاسیس کردند.

این استودیو جدید که متشکل از افرادی مانند Mateusz Kanik (کارگردان بازی)، Jedrzej Mroz (تهیه کننده اجرایی)، Marcin Jefimow (تهیه کننده اجرایی) و Mikolaj Marchewka (مدیر عامل) در کنار Michal Dobrowolski مدیر طراحی، Artur Ganszyniec کارگردان روایت و Grzegorz Przybys مدیر هنری است، در حال کار روی یک بازی داستان/شخصیت محور با اتمسفری آخرالزمانی با پیچ‌ و تاب‌های فراوان هستند.

استودیو بلنک

کانیک، یکی از بنیانگذاران استودیو و کارگردان بازی بدون نام جدید استودیو بلنک درباره استودیو و پروژه‌ای که دارند گفته:

پس از سال‌ها کار در صنعتی محافظه‌کارانه، ما آماده انجام پروژه‌های جسورانه و تاثیرگذار هستیم که خلاقیت و ارزش‌های منحصربه‌فرد ما را به اشتراک خواهد گذاشت. جایی که صنعت از دیکتاتوری افراد خلاق دفاع می‌کند، ما می‌خواهیم مالکیت را به تیم بدهیم. جایی که صنعت بر فرهنگ خرد تکیه می‌کند، ما تعادل بین کار و زندگی را ترجیح می‌دهیم. جایی که صنعت می‌گوید بزرگ‌تر بهتر است، ما در حال تعیین اهداف خود هستیم. در بازی‌های بسیار شیک، با تمرکز بر احساسات، داستان و مهارت!

جیفمو تهیه‌کننده اجرایی استودیو بلنک نیز می‌گوید:

فلسفه توسعه بازی ما از داستان‌ها و تجربیات خودمان سرچشمه می‌گیرد. با استودیو بلنک، ما می‌خواهیم فضایی بسازیم که بتوانیم به تاریخچه‌های خود احترام بگذاریم و در حین همکاری خلاقانه، بازیگوش باشیم و از الهامات و خلاقیت‌های جدید یکدیگر استقبال کنیم.

این استودیو در حال حاضر ۱۰ عضو دارد اما به دنبال توسعه تیم تا ۶۰ نفر هستند که بتوانند با سرعت و خلاقیت بیشتری به توسعه پروژه‌ جدیدشان بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید