اخبار بازی

رکوردشکنی Fortnite با بیش از 100 میلیون بازیکن فعال!

نویسنده : دانیال نوروزی۱۵ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گزارش‌ها حاکی از آن است که استقبال از بازی Fortnite در طول ماه گذشته فوق‌العاده بوده است. سازنده این بازی بتل رویال در پی همین موفقیت، اسکین‌های جذاب جدیدی را به بازی اضافه کرد.

بازی Fortnite با رویداد Big Bang، چپتر چهارم خود را به پایان رساند. البته این پایان به معنای آغاز فصل جدید و عرضه محتویات جدید و فراوان برای بازیکنان است. چپتر 5: فصل 1 – Underground در این بازی تیراندازی بتل رویال آغاز شد. اگرچه این فصل نقشه کاملا جدیدی را به همراه دارد که یکی از برجسته‌ترین نقشه‌های بازی است، اما همه چیز به مپ جدید خلاصه نمی‌شود.

همانطور که بازی Fortnite در طول این سال‌ها همواره این کار را انجام داده است، سازندگان همچنین شخصیت‌های جدیدی را از چند IP محبوب به بازی اضافه کرده‌اند. یکی از آن‌ها Solid Snake از سری Metal Gear است. اسکین پیتر گریفین از Family Guy نیز به بازی اضافه شده است. اسکین هر دو شخصیت که قبلا لو رفته بودند، بخشی از محتویات جدید فصل اول چپتر 5 Fortnite هستند.

در همین حال، اپیک گیمز نیز در توییتر اعلام کرده است که Fortnite تنها در ماه نوامبر به بیش از 100 میلیون بازیکن دست پیدا کرد که یک رکورد برای این بازی به حساب می‌آید. البته انتشار مپ‌های Fortnite OG کمک قابل توجهی به این امر کرد و این عنوان توانست در یک روز، 44.7 میلیون بازیکن جذب کند. با وجود موفقیت Fortnite، کمپانیEpic Games در اوایل سال جاری اعلام کرد که تقریباً 16٪ از کل نیروی کار خود را اخراج کرده است.

اخیرا اپیک گیمز سه بازی جدید را نیز معرفی کرده است که در روزهای آینده در فورتنایت عرضه خواهند شد: LEGO Fortnite، Rocket Racing و Fortnite Festival.

دیدگاهتان را بنویسید