اخبار بازی

تعداد بازیکنان Forza Horizon 5 از 37 میلیون نفر عبور کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۲ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

این عنوان مسابقه‌ای جهان‌باز که در نوامبر 2021 برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی منتشر شد، همچنان شاهد تعداد بازیکنان قابل توجهی است.

تقریبا سه سال و نیم پس از عرضه، Forza Horizon 5 همچنان به نقاط عطف جدید در زمینه تعداد بازیکنان دست می‌یابد. همانطور که توسط Snap Blast PLAY در توییتر گزارش شده است، تعداد بازیکنان درون بازی Forza Horizon 5 از زمان عرضه تا بدین جا از 37 میلیون نفر گذشت. این تعداد در اکتبر 2023 از 34 میلیون بازیکن فراتر رفته بود که به معنای اضافه شدن سه میلیون بازیکن جدید در کمتر از چهار ماه است.

بازی Forza Horizon 5 برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی در دسترس و در Game Pass قابل دریافت است. این اثر بزرگ‌ترین عرضه در Game Pass به عنوان یک بازی Xbox Game Studios بود که در هفته اول بیش از ده میلیون بازیکن را به خود اختصاص داد.

استودیو Playground Games همچنان از این عنوان پشتیبانی می‌کند و زمین مسابقات تازه، ویژگی‌های quality-of-life و ماشین‌های جدید را اضافه می‌کند (از جمله ماشین‌هایی که از فیلم جدید باربی الهام گرفته شده‌اند). این بازی دو DLC پولی به نام‌های Rally Adventure و Hot Wheel دریافت کرده است.

همچنین استودیو سازنده در حال کار روی Fable، یک ریبوت از سری موفق نقش‌آفرینی، فانتزی و اکشن استودیوی Lionhead برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی است. طبق گزارش‌ها، این بازی قرار است در سال 2025 عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید