اخبار بازی

بازی Forza Motorsport برای ثبت پیشرفت‌ها نیاز به دسترسی به اینترنت دارد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سازندگان Forza Motorsport سیستم پیشروی جدیدی برای حالت کار این بازی طراحی کرده‌اند که روند بازی را بهتر می‌کند اما برای دسترسی به مراحل مختلف نیاز به اتصال به اینترنت دارد. کریس اساکی، مدیر هنری Forza Motorsport، در آخرین بروزرسانی ماهانه Forza اعلام کرد که در حالی که حالت Free Play به صورت آفلاین در دسترس خواهد بود، پیشرفت در هر حالتی باید در سرورهای Forza ذخیره شود.

اساکی در پاسخ به سؤالی درباره شرایط لازم توضیح داد:

این بازی طوری طراحی شده است که به راحتی محتوا را در طول زمان تنظیم و اضافه کند. این کار برای اطمینان از تجربه‌ای منصفانه و ایمن در هر مرحله از بازی است؛ بنابراین هرگونه پیشرفت در بازی در سرورهای ما ذخیره می‌شود تا از یکپارچگی تجربه کلی بازی پشتیبانی کند.

او همچنین اعلام کرد که گزینه‌هایی برای بازی آفلاین وجود دارد و بخش‌هایی مانند Free Play همیشه در دسترس هستند، اما برای پیشروی در بازی نیاز به اتصال آنلاین دارید.

در حالی که ذخیره آنلاین اطلاعات Forza Motorsport برای ارائه تجربه واقعی‌تری از مسابقات منطقی به نظر می‌رسد، برخی از طرفداران با اعلام این اطلاعیه ابراز ناامیدی کردند. برخی از بازیکنان نگران این هستند که پس از خاموش کردن سرورها به نفع عناوین جدیدتر، Forza Motorsport غیر قابل بازی خواهد شد. البته اگر این اتفاق بیفتد ممکن است حالت حرفه‌ای آفلاین نیز به بازی اضافه شود. Forza Motorsport در تاریخ 10 اکتبر (۱۸ مهر) برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید