اخبار تکنولوژی

از حالا گوگل Bard می‌تواند ویدئوهای یوتیوب را ببیند و در مورد آن‌ها صحبت کند!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۲ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گوگل در تلاش است قابلیت‌های بارد، چت‌بات مبتنی‌بر هوش مصنوعی خود را گسترش دهد. تازه‌ترین اقدام غول دنیای جست‌وجو در این زمینه، فراهم کردن توانایی تجزیه و تحلیل ویدیوهای یوتیوب برای این چت‌بات بوده است.

با این امکان جدید، کاربران می‌توانند بدون نیاز به تماشای ویدیو، صرفا درخواست اطلاعاتی درباره محتوا و مطالب آن ویدیو را از بارد بپرسند. علاوه بر این، بارد قادر است خلاصه‌ای متنی از مطالب یک ویدیو را نیز ارائه کند.به عنوان مثال، اگر کاربر در مورد طرز تهیه کیک زیتون بپرسد، بارد می‌تواند تعداد تخم‌مرغ مورد نیاز را براساس تجزیه و تحلیل ویدیوها اعلام کند.

چت‌بات بارد، قابلیت تحلیل ویدیوهای یوتیوب را قبلا از طریق یک افزونه‌ای که در ماه سپتامبر ارائه شده بود کسب کرده بود. اما حالا بارد فراتر از آن پیش رفته و می‌تواند به صورت خاص‌تری به سؤالات مربوط به محتوا و مطالب موجود در یک ویدیو پاسخ دهد.

بنابراین امکانات بارد در تجزیه و تحلیل ویدیوهای یوتیوب گسترش یافته تا بتواند بهتر به سوالات کاربران در این زمینه پاسخ دهد.

گوگل در حال تجهیز بارد به قابلیت‌های جانبی بی‌نظیر است و همین موضوع سبب شده است که بارد از رقبایی چون بینگ و ChatGPT پیشی بگیرد. نظر شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید