اخبار بازی

استودیو FromSoftware حق مالکیت بازی Elden Ring را به دست آورد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۱ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

براساس اسناد منتشر شده، به نظر می‌رسد که استودیوی FromSoftware حق مالکیت بازی Elden Ring را از شرکت Bandai Namco خریداری کرده باشد.

استودیوی FromSotware حقوق مربوط به علامت تجاری Elden Ring را از Bandai Namco خریده است. طبق گزارشات منتشر شده از اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده آمریکا، حقوق کامل انتشار بازی توسط سازنده Elden Ring از ناشر آن خریداری شده است.

ظاهرا انتقال علامت تجاری بازی تنها روی نام آن اعمال می‌شود. در حالی که احتمال تقسیم‌بندی حقوق بازی وجود داشت، اما اسناد منتشر شده نشان می‌دهند که تنها مالکیت نام از ناشر به توسعه‌دهنده انتقال یافته است. در گزارشات مربوطه، به انتقال IP بین دو شرکت به صورت قرادادی اشاره شده است.

در این سند آمده: “واگذارکننده (شرکت Bandai Namco) تمامی حقوق، عنوان و منافع مربوط به علامت تجاری را برای استفاده از مالکیت آن به گیرنده (استودیوی FromSoftware) واگذار می‌کند.”

استودیوی FromSoftware هم‌اکنون مشغول ساخت DLC بازی Elden Ring است که با نام Shadow of the Erdtree شناخته می‌شود. با اینکه تاریخ انتشار دقیقی وجود ندارد، اما گفته شده که این بسته گسترش‌دهنده مراحل پایانی توسعه را پشت سر گذاشته و در بخش ارزیابی کیفی قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید