اخبار بازی

تاریخ شروع بتا بازی FrostPunk 2 رسما مشخص شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۱ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازی آخرالزمانی FrostPunk 2 که در سبک ساخت و ساز جریان دارد، در تاریخ 25 جولای برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

طرفداران Frostpunk مدتی است که منتظر ساخت دنباله‌ای برای بازی پسا آخرالزمانی FrostPunk هستند و انتظارها بالاخره در حال سر رسیدن است. استودیو سازنده 11Bit ماه گذشته اعلام کرد که Frostpunk 2 در ماه جولای برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود و اکنون، تاریخ شروع بتا و Early Access آن نیز مشخص شده است.

استودیو 11 Bit اعلام کرد، کسانی که نسخه Digital Deluxe Edition را پیش‌خرید کنند، هفته آینده و در تاریخ 27 فروردین (15 آوریل)، به نسخه بتا Frostpunk 2 دسترسی خواهند داشت. نسخه بتا تا 3 اردیبهشت (22 آوریل) قابل تجربه خواهد بود و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که طعم حالت سندباکس آن را که Utopia Builder Preview نام دارد، بچشند. توسعه‌دهنده همچنین خاطرنشان می‌کند که نسخه بتا فقط به زبان انگلیسی و چینی ساده قابل تجربه خواهد بود.

نسخه کامل بازی Frosptunk 2 قرار است در تاریخ 6 اردیبهشت (25 جولای) برای رایانه‌های شخصی عرضه شود و همچنین در روز عرضه از طریق PC Game Pass در دسترس خواهد بود. نسخه‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس و اس نیز در دست ساخت هستند، اما استودیو  11 Bitهنوز تاریخ انتشار آن‌ها را اعلام نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید