اخبار تکنولوژی

سامسونگ کاربران Galaxy A12 Nacho را غافلگیر کرد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گلکسی A12 Nacho سامسونگ که در لیست دریافت کنندگان رابط کاربری OneUI 5.0 قرار داشت و مدتی می‌شود که که این آپدیت را دریافت کرده است، امروز مجددا برخلاف انتظار، جدیدترین نسخه‌ی رابط کاربری اختصاصی سامسونگ یعنی OneUI 5.1 را دریافت کرد.

به‌روزرسانی جدید Galaxy A12 Nacho دارای بیلد نامبر A127FZHU8DWC3 است و شامل وصله امنیتی مارس 2023 نیز می‌شود. Nacho نسخه‌ی Core از رابط کاربری One UI را اجرا می کند، بنابراین به‌روزرسانی جدید 5.1 به اندازه One UI 5.1 برای تلفن های بالارده کاربردی نیست.
تغییرات اصلی در این آپدیت شامل بهبود یافتن جست‌وجو در گالری، نمایش اطلاعات اصلاح شده در برنامه گالری و همچنین اضافه شدن دکمه «افکت‌ها» برای بخش سلفی اپلیکیشن دوربین می‌شود.

این تغییرات هم‌چنین در قسمت‌های دیگری مانند: بهبودهای چندوظیفه‌ای برای نمای پاپ‌آپ و چند پنجره‌ای، حالت‌ها و روال‌های بهبودیافته با تصاویر پس‌زمینه مبتنی‌بر فعالیت، برنامه آب‌وهوای به‌روز شده و ویجت جدید آب‌وهوای پویا، و بهبود جستجوی اینترنتی سامسونگ اعمال شده است.

ارائه‌ی این به‌روزرسانی برای یک گوشی مقرون‌به‌صرفه مثل گلکسی A12 Nacho نشان دهنده‌ی اهمیت دادن سامسونگ به تمام کاربران خود است؛ چیزی که غول کره‌ای دنیای تکنولوژی را با دیگر رقبا متمایز می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید