اخبار تکنولوژی

گلکسی A24 در وبسایت سامسونگ دیده شد؛ زمان رونمایی فرارسیده؟

نویسنده : عضو تحریریه۱۹ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

غول فناوری کره‌ای اخیرا تلفن‌های همراه میان‌رده گلکسی A54 و گلکسی A34 را به طور رسمی معرفی کرده‌است، اما تلفن‌های همراه نام‌برده شده تنها اعضای خانواده رو به رشد گلکسی Ax4 نیستند و سامسونگ در حال آماده‌سازی برای عرضه سریع گلکسی A24 است.

بنابر بررسی‌های صورت گرفته، وبسایت هندی سامسونگ در تاریخ 16 فروردین ماه صفحه پشتیبانی از میان‌رده سامسونگ به نام گلکسی A24 را بارگذاری کرد، در حالی که در صفحه پشتیبانی نامی از این تلفن‌همراه برده نشده‌است اما شناسه این تلفن همراه « SM-A245F/DS» این موضوع را تایید می‌کند؛ این اتفاق به این معنا است که معرفی گلکسی A24 سامسونگ ممکن است خیلی زودتر اتفاق بیافتد.

بنابر شایعاتی که دهان به دهان پیچیده‌است، این میان‌رده سامسونگ مجهز به پردازنده MediaTek Helio G99 یا Snapdragon 680  خواهد بود و همچنین قرار است، صفحه نمایشی ۶٫۵ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس را در اختیار کاربر قرار دهد.

دوربین اصلی این تلفن‌همراه 50 مگاپیکسل است که با یک دوربین اولتراواید 5 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی همراه شده‌است و وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود و همچنین با یک باتری 5000 میلی آمپری با قابلیت شارژ 25 واتی تجهیز شده‌است.

پیش از این BIS عرضه سامسونگ گلکسی A24 در هند را تایید کرده‌بود، اکنون با فهرست شدن این تلفن‌همراه در وب‌سایت سامسونگ در هند، تأیید دیگری بر عرضه این تلفن‌همراه در این کشور صورت گرفته‌است. حال باید منتظر ماند تا زمان عرضه آن به صورت رسمی اعلام شود.

دیدگاهتان را بنویسید