اخبار تکنولوژی

سامسونگ گلکسی A24 معرفی شد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۳۰ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

پس از ماه‌ها انتظار، سامسونگ سرانجام از میان‌رده‌ی جدید خود رونمایی کرد. Galaxy A24 یک میان‌رده‌ی خوش ساخت با ظاهری مدرن است که از امکانات خوبی برخوردار است.

از نظر طراحی، گلکسی A24 شباهت زیادی به دیگر گوشی جدید سامسونگ یعنی گلکسی A54 دارد و تفاوت این دو گوشی متریال به کار رفته در ساخت آن‌ها است. سامسونگ گلکسی A24 از پلاستیک فشرده ساخته شده است و به واسطه‌ی رنگ‌های جذابی که در این گوشی به کار رفته است، جنس پلاستیکی به خوبی پوشش داده شده است.

Galaxy A24 یک نمایشگر از نوع Super AMOLED با نرخ نوسازی تصویر 90 هرتزی و رزولوشن 1080 در 2340 دارد و سامسونگ برخلاف نسل قبلی که از نمایشگر PLS LCD بهره‌مند بود، امسال تصمیم گرفته است که در میان‌رده جدید خود از پنل‌ Super AMOLED استفاده کند.

امور پردازشی گلکسی A24 برعهده چیپست 6 نانومتری مدیاتک هلیو G99 است و این گوشی در دو نسخه مختلف با 6 و 8 گیگابایت حافظه رم به بازار عرضه می‌شود. حسگر تشخیص اثر انگشت نیز به مانند نسل قبلی، برروی دکمه‌ی پاور تعبیه شده است.

ماژول سه‌گانه‌ی دوربین گلکسی A24 شامل سه دوربین 50 مگاپیکسلی (اصلی)، 5 مگاپیکسلی (اولترا واید) و 2 مگاپیکسلی (ماکرو) است. دوربین اصلی قادر است در زمینه‌ی فیلم‌برداری تصاویر را با نرخ 1080 30fps به ثبت برساند.

دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی (تعبیه شده در یک بریدگی قطره‌ای شکل) نیز وظیفه‌ی عکاسی سلفی را در این گوشی برعهده دارد.

تامین انرژی گلکسی A24 برعهده‌ی یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است و منبع تغذیه این باتری، آداپتور فست شارژ 25 واتی است.

دیدگاهتان را بنویسید