اخبار تکنولوژی

گلکسی A35 و A55 بهترین نمایشگر بین گوشی‌های میان‌رده را در اختیار دارند

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۷ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سامسونگ هفته گذشته از دو گوشی میان‌رده جدید گلکسی A35 5G و A55 5G با ویژگی‌های بهبود یافته رونمایی کرد. این گوشی‌ها نمایشگرهای ارتقا یافته، دوربین‌های باکیفیت‌تر و پردازنده‌های قدرتمندتری نسبت به نسل قبلی دریافت کرده‌اند.

اکنون در بررسی تازه DxOMark از این دو گوشی میان‌رده جدید سامسونگ، نمایشگر هر دو دستگاه به عنوان برترین‌های بخش میان‌رده شناخته شده است.

بر اساس ارزیابی‌های DxOMark، گلکسی A35 بهترین صفحه نمایش را در میان گوشی‌های زیر 400 دلار به خود اختصاص داده است. از سوی دیگر، نمایشگر گلکسی A55 نیز در رده گوشی‌های 500 دلاری و ارزان‌تر، بالاترین امتیاز را از آن خود کرده و به عنوان بهترین شناخته شده است. علاوه بر ارزیابی مثبت از کیفیت نمایشگرها، DxOMark در بررسی خود از دوربین‌های این دو گوشی نیز به آن‌ها نمرات بسیار خوبی اعطا کرده است.

سامسونگ، نمایشگرهای این دو محصول از جمله پیشروترین‌ها در رده قیمتی خود هستند و دوربین‌های آنها نیز عملکرد قابل قبولی از خود نشان می‌دهند.

در بخش نمایشگر، گلکسی A55 توانسته به حداکثر روشنایی بسیار بالای 1638 نیت دست پیدا کند که حتی از برخی پرچم‌داران سامسونگ مانند گلکسی S23 نیز بیشتر است. این رقم در مقایسه با نسل قبلی یعنی A54 با 1344 نیت، پیشرفت قابل توجهی را نشان می‌دهد.

ارزیابی‌ها حاکی از آن است که نمایشگر گلکسی A55 با دقت رنگ بسیار خوب، حتی زیر نور مستقیم خورشید نیز عملکرد عالی داشته و هنگام پخش محتوای HDR نیز از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

در سوی دیگر، نمایشگر گلکسی A35 نیز به حداکثر روشنایی 1620 نیت دست یافته و در زیر نور خورشید نیز رنگ‌ها را به خوبی نشان می‌دهد.

علاوه براین، در بخش بررسی دوربین‌ها، گلکسی A35 موفق شده در رده قیمتی خود، دومین دوربین برتر بازار را از آن خود کند. طبق این ارزیابی، دوربین آن به ویژه در فضای باز عملکرد عالی داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید