اخبار تکنولوژی

آپدیت OneUI 5.1 برای گلکسی A52s منتشر شد

نویسنده : عضو تحریریه۱۹ اسفند ۱۴۰۱
0 دیدگاه

چند روز پس از دسترسی گلکسی A52 5G به بروزرسانی One UI 5.1، نوبت به گلکسی A52s 5G  شد تا این بروزرسانی را دریافت کند.

بروزرسانی One UI 5.1 برای Galaxy A52s 5G با نسخه میان‌افزار A528NKSU2EWB4 ارائه می‌شود. این یک بروزرسانی پر حجم است، بنابراین توصیه می‌شود این بروزرسانی را با استفاده از یک شبکه Wi-Fi سریع دانلود کنید. نرم افزار جدید همچنین پچ امنیتی فوریه 2023 را برای رفع آسیب پذیری‌های امنیتی مختلف به گوشی هوشمند می‌آورد.

اگر کاربر گلکسی A52s 5G در کره جنوبی هستید، می‌توانید بروزرسانی One UI 5.1 را فوراً در دستگاه خود دانلود کنید. برای انجام این کار، باید به تنظیمات بروزرسانی نرم افزار بروید و روی Download and install ضربه بزنید.

سامسونگ گلکسی A52s  5G را در نیمه دوم سال 2021 با اندروید 11 عرضه کرد. این گوشی بروزرسانی One UI 4.0 مبتنی بر اندروید 12 را در اوایل سال 2022 و بروزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را در اواخر سال 2022 دریافت کرد.

بروزرسانی One UI 5.1 مبتنی بر Android 13 است و برنامه‌های موجود ن از جمله گالری بهبود یافته‌است که امکان مشاهده و ویرایش فایل‌های EXIF ​​را فراهم می‌کند. می‌توانید با کشیدن انگشت روی تصویر یا ویدیو در برنامه گالری به آن ویژگی دسترسی پیدا کنید. همچنین دارای بهبود سایه و انعکاس حذف کننده است. اکنون اپلیکیشن Weather تمام اطلاعات مربوطه را در نگاه اول نشان می دهد. همچنین دارای یک ویجت جدید Dynamic Weather است. ویجت باتری وجود دارد که میزان شارژ باتری گوشی و لوازم جانبی متصل به آن را نمایش می‌دهد.

اینترنت سامسونگ نتایج جستجوی رایج بین نشانک‌ها و تاریخچه مرورگر را نشان می‌دهد. در حالت چندوظیفه‌ای با صفحه تقسیم‌شده، تلفن پرکاربردترین برنامه‌ها را برای بهبود چندوظیفگی نشان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید