اخبار تکنولوژی

قابلیت‌های Galaxy AI تا 1 سال رایگان خواهد بود

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۶ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

هوش مصنوعی که روز به روز دارد قابلیت‌های تازه‌ای برای محصولات و تجربه کاربری ایجاد می‌کند، برای تولیدکنندگان نیز فرصت‌های جدیدی را به وجود آورده است. یکی از این فرصت‌ها، کسب درآمد از طریق ارائه خدمات و قابلیت‌های مدل، متناسب با نیاز کاربر است.

به گفته منابع خبری، گلکسی AI که هوش مصنوعی مورد استفاده سری گلکسی اس 24 خواهد بود، تا سال 2025 به صورت رایگان برای کاربران قابل دسترسی خواهد بود. پس از آن، به احتمال زیاد کاربران متقاضی برای استفاده از امکانات پیشرفته‌تر آن به خرید اشتراکی نیاز خواهند داشت.

گفته می‌شود قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی ای‌آی سامسونگ تا سال 2025 روی دستگاه‌های پشتیبانی‌شده، نه فقط سری گلکسی S24، به صورت رایگان در دسترس خواهد بود.

اما به‌طور غیررسمی گزارش شده است که پس از این تاریخ، برخی از قابلیت‌ها نیاز به خرید اشتراک خواهند داشت. متأسفانه توضیحی درباره هزینه یا نحوه اشتراک‌دهی داده نشده است. به نظر می‌رسد قابلیت‌های مبتنی بر پردازش ابری مانند خدمات مولد، شامل این محدودیت زمانی خواهند بود. گوگل هم با پیکسل ۸ پرو استراتژی مشابهی در پیش گرفته است.به هر حال باید منتظر ماند و دید سامسونگ در این زمینه چه تصمیمی می‌گیرد و چه شرایطی را برای کاربران پیش‌بینی می‌کند.

نظر شما در مورد پولی شدن اشتراک هوش مصنوعی سامسونگ چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید