اخبار تکنولوژی

گلکسی C55 از انحصار بازار چین خارج می‌شود

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

در یک حرکت جالب توجه، سامسونگ که هفته گذشته گلکسی C55 را به صورت انحصاری برای بازار چین معرفی کرده بود، حالا قصد دارد این گوشی میان‌رده را با نام متفاوت گلکسی F55 در هند نیز عرضه کند.

سامسونگ همواره سنت تغییر جزئیات برخی محصولات خود را بر اساس نیازهای بازارهای مختلف دنبال می‌کند. به عنوان مثال، گلکسی C55 در واقع نسخه ری‌برند شده مدل M55 است که از یک قاب پشتی چرم گیاهی بهره می‌برد.

امروز سامسونگ هند تأیید کرده است که به زودی گلکسی F55 را در این بازار بزرگ معرفی خواهد کرد. در نگاه اول به نظر می‌رسید این گوشی صرفاً نسخه تغییر نام یافته گلکسی M55 باشد، اما خبر خوب این است که مدل جدید از بهبودهای طراحی گلکسی C55 نیز بهره‌مند خواهد شد.

هرچند هنوز مشخص نیست که آیا گلکسی F55 در مشخصات فنی خود با C55 تفاوتی خواهد داشت یا خیر، اما اگر تفاوتی نداشته باشد، خریداران هندی یک گوشی میان‌رده قدرتمند با پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1، 8/12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دریافت خواهند کرد.

این حرکت سامسونگ نشان می‌دهد که این غول کره‌ای تلاش دارد با ارائه محصولات سفارشی‌سازی شده بر اساس ترجیحات و نیازهای بازارهای مختلف، سهم بیشتری از بازار پر نوسان گوشی‌های هوشمند را از آن خود کند. معرفی گلکسی F55 در هند می‌تواند یک گام مهم برای حضور قدرتمندتر این شرکت در آسیای جنوبی باشد.

سامسونگ در آستانه معرفی گوشی میان‌رده جدید گلکسی F55 برای بازار هند، جزئیات بیشتری از مشخصات این دستگاه را فاش کرده است. انتظار می‌رود F55 از یک نمایشگر 6.7 اینچی سوپر آمولد پلاس با نرخ نوسازی 120 هرتز، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی، دوربین سه‌گانه (50 + 8 + 5 مگاپیکسل) و یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی بهره ببرد.

شرکت سامسونگ هند تصاویری از این گوشی در رنگ نارنجی جذاب را برای تبلیغات آن منتشر کرده است. اگرچه هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت یا زمان دقیق عرضه گلکسی F55 در هند ارائه نشده، اما با توجه به قیمت‌گذاری مدل C55 در چین، انتظار می‌رود که نسخه 8/256 گیگابایتی آن حدود 275 دلار و نسخه 12/256 گیگابایتی در محدوده 320 دلار قیمت داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید