اخبار تکنولوژی

گلکسی رینگ معرفی شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۷ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سامسونگ تلاش زیادی کرده تا جزییات گجت جدید خود به نام گلکسی رینگ را مخفی نگه دارد. این شرکت برای اولین بار ماه گذشته در رویداد معرفی سری گلکسی S24 در مورد این محصول صحبت کرد.

در کنگره جهانی موبایل 2024 که در بارسلون اسپانیا در حال برگزاری است، سامسونگ جزئیات بیشتری در مورد گلکسی رینگ ارائه داد. اگرچه این شرکت هنوز تمام ویژگی‌ها و مشخصات فنی این محصول را اعلام نکرده، اما چند تصویر از طراحی ظریف و زیبای آن منتشر شد که طرفداران این محصول را به وجد آورده است.

سامسونگ اعلام کرده که حلقه هوشمند گلکسی رینگ در اواخر سال جاری عرضه خواهد شد. بنابراین باید چند ماه دیگر منتظر بمانیم تا این محصول پوشیدنی وارد بازار شود. همچنین قیمت نهایی آن هنوز اعلام نشده است.

طبق گزارش‌ها گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 نیز در نیمه دوم سال معرفی می‌شوند. احتمال دارد گلکسی رینگ همراه با آن‌ها در یک رویداد معرفی شود. حلقه هوشمند گلکسی رینگ می‌تواند برای کسانی که علاقه‌ای به پوشیدن ساعت هوشمند ندارند یا ترجیح می‌دهند از ساعت‌های معمولی استفاده کنند، جایگزین مناسبی باشد.

این حلقه مانند دیگر مدل‌های موجود در بازار، از سنسورهای حرکتی و ضربان‌سنج و اتصال بلوتوثی برخوردار خواهد بود و می‌تواند فعالیت‌ها، استرس، خواب و اکسیژن خون را پایش کند.

به نظر شما این حلقه هوشمند می‌تواند جایگزین ساعت‌های هوشمند شود؟

دیدگاهتان را بنویسید