اخبار تکنولوژی

نوار صورتی عجیب روی نمایشگر گلکسی S21 Ultra بعد از آپدیت جدید!

Galaxy S21 Ultra review 4
نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۱ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گلکسی اس 21 اولترا یکی از بهترین و محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ است. یکی از اولتراهای سری اس که به دلیل طراحی خاصی که داشت، مورد استقبال بی‌نظیر کاربران قرار گرفته بود.

به تازگی بسته به‌روزرسانی ماه مه 2023 برای گلکسی اس 21 اولترا منتشر شده است که به هدف بهبود بهتر کاربری و رفع شدن باگ‌های امنیتی، سامسونگ تصمیم به انتشار آن گرفته است.

یکی از کاربران گلکسی اس 21 اولترا پس از دریافت این پکیج به‌روزرسانی دچار مشکلی عجیب شده است که به نظر می‌رسد یک باگ نرم‌افزاری است.

این کاربر می‌گوید درست بعد از دریافت بسته به‌روزرسانی جدید، یک خط صورتی روی صفحه نمایش گلکسی اس 21 اولترا او نقش بسته است و وقتی که به مرکز تعمیرات سامسونگ مراجعه نموده است، به او توصیه شده است تا صفحه نمایش گوشی گلکسی اس 21 اولترا خود را تعویض نماید و برای این کار باید 376 دلار بپردازد!

گوشی‌های سامسونگ در این زمینه سابقه خوبی ندارند و پیش از خط صورتی شاهد نقش بستن خطوط آبی یا سبز روی صفحه نمایش‌ گوشی‌های این کمپانی بوده‌ایم؛ البته آن‌ها منشا سخت‌افزاری داشتند و بیشتر به دلیل وارد شدن ضربه به نمایشگر این اتفاق رخ می‌داد.

قبل‌ از این‌ اتفاق، گلکسی اس 20 اولترا سامسونگ با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کرد و در آن زمان سامسونگ که متوجه مشکل گوشی خود شده بود، نمایشگرهای آسیب دیده را به صورت رایگان برای کاربران تعویض می‌کرد.

اگر کاربر گوشی گلکسی اس 21 اولترای سامسونگ هستید، به شما پیشنهاد می‌شود تا زمانی که خبر قطعی‌ای برای رفع این مشکل منتشر نشده است، از به‌روزرسانی گوشی خود حتما جلوگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید