اخبار تکنولوژی

گلکسی S23 FE یه گام دیگر به معرفی نزدیک‌تر شد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۸ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سامسونگ قصد دارد در آینده نزدیک از گوشی گلکسی S23 FE رونمایی کند. طرفداران این شرکت کره‌ای از زمان معرفی سری گلکسی S23 منتظر عرضه این محصول هستند. اخیراً گلکسی S23 FE موفق به اخذ چندین گواهینامه شده که نشان می‌دهد زمان عرضه آن نزدیک است. حالا یکی از افشاگران مطرح دنیای فناوری، تصویری از کیس محافظ گلکسی S23 FE را منتشر کرده است. این تصویر با تصاویر قبلی‌ای که پیش‌تر از این گوشی در فضای وب منتشر شده بود، همخوانی دارد. در تصویر منتشر شده، کیس محافظی به رنگ مشکی برای این گوشی دیده می‌شود. گفته می‌شود S23 FE در سه مدل مختلف و با تراشه‌های اگزینوس ۲۲۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عرضه خواهد شد.

شایعاتی درباره مشخصات فنی گلکسی S23 FE منتشر شده است. گفته می‌شود این گوشی از نمایشگر 6.4 اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ و نرخ رفرش 120 هرتز بهره می‌برد. اندروید 13 و رابط کاربری OneUI 5.1.1 نیز به صورت پیش‌فرض روی این گوشی نصب خواهد بود.

گران‌قیمت‌ترین مدل S23 FE احتمالا مجهز به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود این گوشی از باتری 4800 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع 25 وات بهره‌مند شود. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی از دیگر ویژگی‌های دوربین این گوشی خواهند بود.

به زمان معارفه گلکسی اس 23 اف ای نزدیک‌تر از همیشه هستیم و طرفداران این برند بی صبرانه منتظر قاتل پرچمدار محبوب کره‌ای هستند. نظر شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید