اخبار تکنولوژی

مشخصات گلکسی S23 FE افشا شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۲ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد گوشی گلکسی S23 FE که قرار است بخشی از خانواده S23 باشد، اما مشخصاتی مشابه با گلکسی S22 خواهد داشت. برخلاف انتظارات قبلی، سامسونگ به جای استفاده از چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۲، از چیپ اگزینوس ۲۲۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در این گوشی استفاده خواهد کرد. بنابراین انتظار می‌رود عملکرد گلکسی S23 FE تفاوت چندانی با S22 نداشته باشد.

گزارش شده است گلکسی S23 FE مجهز به نمایشگر ۶.۴ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. هم‌چنین این گوشی دارای سه دوربین ۵۰، ۸ و ۱۲ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی آن ۱۰ مگاپیکسل خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های احتمالی S23 FE می‌توان به اندروید ۱۳، رابط کاربری One UI 5.1، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی نرم‌افزاری ۴ تا ۵ ساله اشاره کرد.

علی‌رغم اینکه مشخصات گلکسی S23 FE شباهت زیادی به مدل‌های S22 دارد، اما هیچ مشکلی در آن‌ها دیده نمی‌شود. پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ همچنان یک چیپ قدرتمند است و می‌تواند بیشتر وظایف را به خوبی انجام دهد.

انتظار می‌رود این گوشی در ماه سپتامبر/مهر روانه بازار شود. قیمت آن مشخص نیست، اما با توجه به قیمت ۵۹۹ دلاری ناتینگ فون ۲ که از همین پردازنده استفاده می‌کند، احتمالا گلکسی S23 FE نیز در همین محدوده قیمتی قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید