اخبار تکنولوژی

گلکسی S24 Ultra آیفون 15 پرومکس را شکست داد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۲ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سامسونگ هفته گذشته از گلکسی اس24 اولترا رونمایی کرد که کاربران بسیاری نسل جدید این گوشی را با پرچمدار اپل یعنی آیفون 15 پرو مکس مقایسه می‌کنند.

در یکی از این تست‌ها که به سرعت حافظه داخلی این دو گوشی پرداخته، گلکسی اس24 اولترا توانسته است سریع‌تر از مدل مکس آیفون 15 عمل کند. این نتیجه نشان می‌دهد سامسونگ توانسته در زمینه‌ی سخت‌افزار و سرعت دستگاه خود را به یک سطح بالاتر برساند.

در بنچمارک معتبر Jazz Disk Bench برای اندازه‌گیری سرعت حافظه داخلی که هر دو سیستم‌عامل اندروید و آی‌اواس از آن پشتیبانی می‌کنند، گلکسی اس24 اولترا و آیفون 15 پرو مکس تست شده‌اند. سرعت حافظه داخلی می‌تواند یک عامل مهم در عملکرد کلی هر دستگاه باشد. با مقایسه نتایج این دو گوشی هوشمند می‌توان بهتر متوجه شد کدام یک از آنها در این بخش عملکرد بهتری دارند.

در تست بنچمارک سنجش سرعت حافظه داخلی Jazz Disk Bench، گلکسی اس24 اولترا نسبت به آیفون 15 پرو مکس اختلاف قابل توجهی در سرعت خوانش متوالی با ۷۵ درصد بهبود نشان داد. سرعت خواندن داده‌ها در آیفون ۱۴۵۰ مگابایت بر ثانیه در حالی که این مقدار برای اس۲۴ اولترا ۲۵۴۷ مگابایت بر ثانیه بود. همچنین سرعت نوشتن آیفون ۱۲۵۸ مگابایت در مقابل ۱۴۴۲ مگابایت بود.

علاوه بر این، نتایج تست روی گلکسی اس۲۳ اولترا نشان داد که در سرعت خواندن از آیفون بهتر است اما در نوشتن کمی کندتر عمل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید