اخبار تکنولوژی

رندرهای گلکسی اس24 اولترا فاش شد؛ طراحی مشابه نسل قبل!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۲ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا که قرار است به عنوان پرچم‌دار سامسونگ در سال 2024 معرفی شود، مورد توجه زیادی قرار گرفته است. این پرچم‌دار به احتمال زیاد در نیمه اول زمستان سال جاری معرفی خواهد شد.

اخیرا رندرهایی از این گوشی منتشر شده است که ice universe آن را نزدیک‌ترین تصویر به طراحی واقعی این محصول توصیف کرده است. طبق این تصاویر، گلکسی اس ۲۴ اولترا از نمایشگر لبه‌به‌لبه استفاده می‌کند که ضخامت کمتری دارد. البته این تصاویر دقیقا خود محصول نیستند ولی با توجه به آنچه تاکنون در مورد این گوشی شنیده‌ایم، می‌توان انتظار داشت که سامسونگ طراحی مشابهی را ارائه دهد.

سامسونگ در طراحی گلکسی اس ۲۴ اولترا به بلوغ خاصی رسیده است. طراحی قاب پشتی این محصول مشابه مدل‌های قبل خواهد بود، اگرچه شاید تغییراتی در اندازه لنزها وجود داشته باشد. برخلاف گذشته که سامسونگ از لبه‌های دوگانه خمیده بهره می‌برد، این گوشی نمایشگری صاف و با حاشیه‌های کاملاً متقارن خواهد داشت. بنابراین تجربه بصری جلوی دستگاه تغییر می‌کند.

با توجه به اینکه رنگ روشن فریم دور نمایشگر میزان حاشیه آن را کاهش می‌دهد، با تیره‌تر شدن رنگ ممکن است حاشیه‌ها ضخیم‌تر جلوه کنند. باید منتظر ماند تا در واقعیت نتیجه چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید