اخبار تکنولوژی

صفحه لمسی گلگسی واچ 6 به حالت طبیعی بازگشت

گلگسی واچ 6
نویسنده : دانیال نوروزی۲۱ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

دارندگان گلکسی واچ 6، مشکلاتی مربوط به صفحه لمسی و باتری را گزارش کرده‌‌اند که ظاهرا این مشکلات پس از به‌روزرسانی مارس 2024 شروع شده است.

حالا به نظر می‌رسد که این مشکل رفع شده است؛ بنابراین اگر گلکسی واچ 6 شما تحت تاثیر این باگ‌ها قرار گرفت، ادامه این پست خبری را از دست ندهید. به گفته SamMobile، باگ قابل توجه صفحه لمسی گلکسی واچ 6، پس از به‌روزرسانی ماه مارس سامسونگ خود را نشان داد. این مشکل اکنون در یک به‌روزرسانی جدید نرم‌افزاری (R930XXU1AXC2) که برای اولین بار در کره جنوبی با حجم 136.34 مگابایت در دسترس قرار گرفت، رفع شده است و باید به زودی در سایر کشورها و مناطق نیز عرضه شود. در گزارشات این آپدیت آمده است:

“کدهای تثبیت‌کننده‌ای برای بهبود و حفظ عملکرد صفحه لمسی اعمال شده است.”

این به‌روزرسانی که ممکن است برای مدل گلکسی واچ 6 کلاسیک کمی متفاوت باشد، در درجه اول بر بهبود و پایداری صفحه لمسی تمرکز دارد. این مشکلات عموما پس از خارج شدن ساعت از حالت Sleep خود را نشان می‌دادند.

کاربران گلگسی واچ  6در کره جنوبی می‌توانند این اصلاحیه را از طریق برنامه Wearable با دنبال کردن مسیر: تنظیمات ساعت > به‌روزرسانی نرم افزار ساعت > دانلود و نصب، انجام دهند. با این حال، اشاره شده است که این به‌روزرسانی شامل وصله امنیتی آوریل 2024 نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید