اخبار تکنولوژی

گلکسی واچ 7 از یک چیپست جدید استفاده خواهد کرد!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی واچ 7 در جریان رویداد Unpacked که در تابستان امسال برگزار خواهد شد، معرفی شود.

بر اساس اطلاعات موجود در وب سایت رسمی بلوتوث، این ساعت دارای شماره مدل SM-L305U و بلوتوث نسخه 5.3 خواهد بود. این همان نسخه بلوتوثی است که سامسونگ در سال گذشته در گلکسی واچ 6 استفاده کرد. سایر مشخصات شایعه شده عبارتند از 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی که دو برابر حافطه 16 گیگابایتی در مدل قبلی این ساعت است.

فضای ذخیره‌سازی اضافی به کاربران اجازه می‌دهد تا برنامه‌های بیشتری را روی گلکسی واچ 7 نصب کنند. تمامی برنامه‌هایی که از گلگسی واچ 6 پشتیبانی می‌کردند، در این ساعت جدید نیز قابل استفاده خواهند بود. SoC این ساعت می‌تواند Exynos W940 باشد، برخلاف Exynos W930  که در دو ساعت قبلی این شرکت استفاده شده بود. 3 گیگابایت رم نیز در گلگسی واج 7 وجود خواهد داشت و سیستم عامل WearOS از پیش روی آن نصب شده است.

در حالی که هنوز هیچ چیز رسمی در خصوص این ساعت در دسترس نیست، گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه آیا SoC گلکسی واچ 7 با استفاده از فرآیند 3 نانومتری Samsung Foundry ساخته می‌شود یا خیر، وجود دارد. اگر چیپست Exynos W940 با استفاده از گره 3 نانومتری ساخته شود، این ساعت اولین محصول سامسونگ خواهد بود که به تراشه 3 نانومتری مجهز شده است و این موضوع می‌تواند به بهبود عملکرد و عمر باتری آن کمک کند.

صحبت از باتری‌ها شد. اوایل سال جاری، شایعاتی مبنی بر اینکه این ساعت دارای باتری 578 میلی‌آمپری خواهد بود، شنیده می‌شد. آن را با باتری‌های 300 و 425 میلی‌آمپر ساعتی که به ترتیب در گلگسی واچ  6و گلگسی واچ 6 کلاسیک استفاده می‌شوند، مقایسه کنید. اگر شایعات درست باشد، باتری گلکسی واچ 7 پرو، بیش از 573 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود

هنوز مشخص نیست که آیا این ساعت از تکنولوژی سلامت اکسی‌متر استفاده خواهد کرد یا خیر. این ویژگی در ساعت‌های جدید اپل وجود دارد که البته باعث ایجاد حواشی زیادی برای کمپانی مذکور شده است. توجه کنید که سایر مدل‌های گلگلسی واچ همیشه ویژگی‌هایی چون نظارت بر خواب، پایش ضربان قلب و ردیابی تناسب اندام را داشته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید