اخبار تکنولوژی

تصاویر زنده از گلکسی زد فولد 5 منتشر شد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۲ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سامسونگ در آینده نزدیک طی یک رویداد ، گوشی تاشو گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 را رسماً رونمایی خواهد کرد. پیش از این رویداد، اولین تصاویر زنده از گلکسی زد فولد 5 منتشر شده است. این تصاویر نشان می‌دهند که مفصل جدید هنگام تا شدن این گوشی، فاصله‌ای بین قسمت‌های تا شونده گوشی وجود ندارد و همچنین چینش دوربین‌های قسمت پشتی آن تغییر کرده است.

احمد قوایدر این تصاویر زنده را منتشر کرده است که نشان می‌دهد گوشی دارای بلندگو، پورت USB-C و میکروفون در قسمت پایین و سه میکروفون و یک بلندگو در قسمت بالاست. بنابراین به نظر می‌رسد گوشی از ترکیب بلندگوی استریو و ۴ میکروفون بهره‌مند خواهد بود.

طبق اطلاعات منتشرشده، سامسونگ روی طراحی یک لولای جدید برای گوشی‌های گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 کار می‌کند. این لولا ممکن است شبیه لولاهای استفاده شده در گوشی‌های تاشو نسل جدید برندهایی مانند هوآوی، اوپو، ویوو و شیائومی باشد. چنین لولاهایی فاصله بین دو نیمه تاشو گوشی را حذف می‌کنند و چینش روی صفحه‌ی داخلی را کاهش می‌دهند.

در تصویر پایین، ترتیب دوربین‌های قسمت عقب گلکسی زد فولد 5 را می‌توانید ببینید. همانند گلکسی زد فولد 4، هنوز سه دوربین رو به عقب دارد. با این حال، سامسونگ محل فلش LED را عوض کرده و آن را قرار داده در سمت راست سنسورهای دوربین. انتظار می‌رود گلکسی زد فولد 5 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم نوری 3 برابر باشد.

این گوشی دارای صفحه نمایش Super AMOLED 120 هرتز با اندازه 6.2 اینچی است و صفحه تاشو داخلی آن هم 7.6 اینچ با نرخ 120 هرتز دارد. این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 8 Gen 2 برای گلکسی، 12 گیگابایت رم، 256/512 گیگابایت حافظه، gps ، اینترنت 5G ، وای فای 6E ، بلوتوث 5.3 ، ان اف سی، یک پورت یواس‌بی سی 3.2 و امتیاز IPX7 برای مقاومت در برابر آب عرضه می‌شود. باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع 25 واتی خواهد داشت. همچنین از شارژ بی‌سیم سریع، سامسونگ دکس و سامسونگ Pay پشتیبانی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید