اخبار تکنولوژی

دوربین گلکسی Z Fold 5 در حد یک پرچمدار نخواهد بود

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۱ اسفند ۱۴۰۱
0 دیدگاه

بر اساس اعلام یک افشاگر مشهور حوزه صنعت با نام مستعار Ice Universe، گوشی هوشمند تاشو آینده سامسونگ موسوم به گلکسی زد فولد 5 هیچ‌گونه ارتقاء قابل‌توجهی را در بخش دوربین اصلی تجربه نخواهد کرد.

این افشاگر ادعا می‌کند که گلکسی زد فولد 5 از همان سنسور دوربین گلکسی زد فولد 4 استفاده خواهد کرد. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که این سنسور از نوع ISOCELL GN3 با رزولوشن 50 مگاپیکسلی بوده و از فرمت اپتیکال 1/1.57 اینچی و پیکسل‌های 1 میکرونی استفاده می‌کند.

این سنسور براساس استانداردهای مدرن با بزرگترین حسگرهای دوربین موبایلی فاصله زیادی دارد. در عین‌حال Ice Universe می‌افزاید که استفاده از سنسور جدیدتر و بزرگتر ISOCELL HP2 که در گوشی پرچمدار گلکسی S23 اولترا نیز به‌کارگیری شده است؛ برای گوشی تاشو گلکسی زد فولد 5 امکان‌پذیر نیست.

در عین‌حال باید توجه داشت که گلکسی زد فولد 5 به‌دلیل استفاده از پلتفرم جدید و نرم‌افزار بهبودیافته قادر به ثبت تصاویر و ضبط ویدیوها با کیفیت کمی بهتر از مدل نسل قبلی خود خواهد بود. Ice Universe نخستین فردی بود که پیرامون روند جدید طراحی گوشی‌های هوشمند با نمایشگر آبشاری، طراحی ناچ‌دار آیفون X اپل، طراحی جدید آیفون 14 و سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ به‌طور دقیق صحبت کرد.

امسال نیز مانند سال قبل، سامسونگ از یک دوربین پرچمدار در گوشی‌های تاشوی خود استفاده نخواهد کرد تا نشان دهد همچنان تمرکز اصلی این غول کره‌ای روی سری اس است. نظر شما در این مورد چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید