اخبار بازی

معرفی Gears of War: E-Day تعداد بازیکنان Gears of War: Ultimate Edition را افزایش داده است

نویسنده : دانیال نوروزی۰۵ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

مایکروسافت در اوایل ماه جاری در رویداد بازی‌های ایکس‌باکس، پیش درآمد جدیدی را در فرنچایز Gears of War معرفی کرد.

درست است که معرفی نشدن Gears 6 خیلی از طرفداران را عصبانی کرده است، اما مایکروسافت و The Coalition با معرفی Gears of War: E-Day در رویداد اخیر ایکس‌باکس، توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌اند. این بازی شوتر سوم شخص، به عنوان نسخه اصلی بعدی این فرنچایز توصیف شده است و هیجان پس از معرفی آن نیز باعث افزایش تعداد بازیکنان قسمت های قبلی شد.

طبق گزارش منتشر شده توسط TrueAchievments که به اطلاعات بیش از 2.4 میلیون کاربر ایکس‌باکس دسترسی دارد، Gears of War: Ultimate Edition شاهد افزایش 323 درصدی تعداد بازیکنان پس از معرفی Gears of War: E-Day بوده است. اگرچه Gears 5 نتوانست در هفته اول معرفی نسخه جدید سری، به لیست 40 بازی محبوب ایکس‌باکس راه پیدا کند، اما در نهایت پس از 66 افزایش تعداد بازیکنان، به رتبه 34 رسید.

Gears of War: E-Day قرار است پیش درآمدی برای این مجموعه باشد. داستان بازی 14 سال قبل از اتفاقات بازی اول جریان دارد و یک بازی کاملا خطی خواهد بود. The Coalition می‌گوید که این بازی داستان ساخت سلاح لنسر را روایت می‌کند، در حالی که قرار است لحن ترسناک و تاریک Gears of War را بازگرداند.

بازی Gears of War: E-Day برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس و PC در دست توسعه است. تاریخ انتشار دقیق آن هنوز مشخص نیست، اما گزارشات ادعا می‌کنند که ممکن است در سال 2025 عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید